Tipex en Gakkie heel erg bedankt voor de trial voor mij en mijn vriend...marco en heideroosje had ik in eerste instantie gevraagd maar die bleken me pm wel te lezen alleen niet te antwoorden of wat dan ook hierbij: Ik heb de trials al voor me vriend en mij
Trial Ik heb een creditcard, eindelijk mijn eerste Live spel (Crimson Skies) en zou het graag eens proberen. Heeft er iemand nog een trial code voor me over?
MMhh ik krijg een foutmelding bij het invoeren van mijn code dat ie invalid is. Het rare is, dat ik net pas de code heb opengekrast. Wat is dit voor raars? Wellicht is de code verlopen??? Damn ... ik lees net dat ie verlopen is dus ..valid from 01/10/03 - 31/03/04 ... Wie heeft er eentje over voor mij ?
Als iemand voor mij een kaartje over heeft??!?!? Echt heel graag! PM hem me maar...zou ik echt heel blij mee zijn!
Nou, ik wou sinds net online gaan, met mijn 3 'oude' kaartjes doen ze het alle 3 niet dus nu hoop ik echt dat iemand 1 nieuw kaartje voor me heeft Ik wil hem nu zooo graag want morgen kan ik er niet meer op, moet ik gaan leren. Please ik smeek jullie pm of mail me aub een nummer naar: sweetyrico@msn.com, ik ben diegene eeuwig dankbaar!
Nou Pejannl, daar ga je dus echt de fout in, op de site waar ik redacteur ben wordt ik niet betaald voor artikelen en nieuwsberichten die ik schrijf doordat we een gratis site zijn zonder reclame, we willen dus de site gebruiksvriendelijk maken. En trouwens, waarom reageer je zo in een topic waar mensen codes weggeven en aanvragen? Ik heb er gewoon 1 nodig, omdat mijn andere 3 over tijd zijn en daar kan ik nou eenmaal; niks aan doen. Ik hoopte gewoon dat iemand anders op dit forum een nummertjes/code overhad die diegene toch niet meer gebruikte.
Heb er 3 of 4 hier, maar ik wil er wel beetje geld voor ! Jouw eeuwige dankbaarheid heb ik niet zoveel aan. 5 eur per stuk ?
Ik wil zo graag SC: PT online spelen, maar ik heb geen Live, en ik wil graag MM3 online spelen, wil graag die nieuwe Car Packs!!! Please geef mij er 1!
Stuur me maar een pm'etje Ekamentus als je aan deze dingen voldoet: -Je hebt een creditcard of kan hem lenen -Je heb breedband internet Ik heb er nog 1 voor je liggen.
Heb jij breedband en een creditcard maar geen live?? Zwikkie van die kaartjes leggen hier, te activeren tot september 2004...