Final Fantasy XI

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JanKost, 26 feb 2004.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Alles leuk & aardig Jantje, maar wij willen screenshots.
    En veel.

:cool:

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    :cool:... jij begrijpt het;)..... jup ik wil screen shots.. en heb je oo kveel verschillende armors etc.. en per armor zie je er dan ook anders uit.. ands is het beetje saai zie je heel de dag jezelf voorbij lopen..

3. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Even een schopje omhoog.
    Er zitten waarschijnlijk nog wel meer Finl Fantasy fans hier, dus ik deel het volgende even.

Ik kom net op DVDBoxoffice.com de PC versie van Final Fantasy XI tegen, voor €46,08. Dat is inclusief verzendkosten.

Ik zit zelf nog een klein beetje te twijfelen tussen deze game en Star Wars Galaxies.

:cool:

4. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    Hi, ik speel 'm nu ook 'n tijdje (PS2-versie) dus kom maar op met eventuele vragen en of opmerkingen.

Effe 'n reactie op een eerder gestelde vraag of FFXI te vergelijken is met PSO...
    Antwoord 'nee, niet echt'....FFXI is echt veel uitgebreider dan PSO!! En dan niet zomaar 'n beetje, maar echt huge...veel grotere en veel meer gebieden, meer items, meer wapens, meer quests/missions, meer dingen te doen, en veel meer spelers.
    Niet dat 'meer' altijd beter is, maar FFXI overtreft PSO op elk vlak met overmacht.
    Dus heb je van PSO genoten (of nog steeds) dan gaat deze game je echt slapeloze nachten bezorgen. Geloof me, ik was (en eigenlijk ben ik nog steeds) een PSO fan. _O_

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Kwodox: Als jij zegt dat deze beter is dan PSO dan wil ik hem zeker hebben haha. Maar ja ff afwachten of er nog een europese release inzit, zoals het nu uitziet helaas niet. En RE: Outbreak ook al alleen maar offline te spelen in europa * Vloekt *

6. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij is echt beter, maar PSO blijft mijn no. 1 game of all time. Eigenlijk puur uit nostalgie, kep die game op drie verschillende systemen tot in d'n treuren gespeelt en was de eerste game die ik online speelde. Je zou dus kunnen zeggen dat daarmee alles begon. PSO blijft iig speciaal voor mij.

En een Europese release zit er in ja!...om maar ff gelijk goed nieuws neer te kwakken :) Ik kreeg laatst 'n mailtje van PlayOnline Europe of ik mee wilde doen met beta-testen, dus hij komt eraan! Wanneer weet ik nog niet maar hij komt.
    Trouwens als je van plan bent om op PC te gaan spelen kun je net zo goed importeren, dat speel je over 'n paar dagen al FFXI, no need to wait :D

7. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, die Beta test schijnt binnenkort te starten.
    Geruchten gaan dat FF XI rond December van dit jaar nog in winkels ligt.

Zou opzich wel een leuk Kerst-kadootje voor mezelf zijn. :cool:

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Yessss dat is idd zeer goed nieuws, wordt het een mooie kerst dit jaar.

Deel Deze Pagina