Eerste plaatje van Xenon (Xbox 2) Dev kit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WarriorSan, 2 jun 2004.

1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Een onbekend persoon heeft een screenshot op het net gepost van de nieuwe Xenon (Xbox 2 / Xbox Next) Alpha Dev kit en laat de nieuwe XDK launcher zien...

Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  2. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie alleen een kruisje...

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie helemaal niks :9

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Een .htm bestand is geen plaatje hoor...
    en de link waar het vermeende plaatje naar verwijst bestaat op dit moment niet eens.

5. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt ik had de verwijzing niet goed ingevult 8) Maar het staat er toch echt...

Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  6. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, ziet er echt helemaal niet geloofwaardig uit sorry. Ze zullen er in ieder geval veel meer groen in verwerken, en de knoppen zijn vrij lelijk. Fake volgens mij.

7. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    idd, maar als dit wel echt is wijst het wel op een hele flinke harddisk _O_

8. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eigenlijk wel wat meer verwacht dan 1 plaatje van het menu, maar zal wel weer aan mij liggen...

Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  9. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    @ Lord<>Snowboard, Ik denk persoonlijk dat het echt is omdat de XDK van de Xbox 1 er gelijk soortig uit ziet maar je weet maar nooit...

10. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Is het trouwens al bevestigd dat het Xenon wordt?

11. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    DAAROM is het juist fake, beetje aanpassen en op internet plaatsen.

Fake naar mijn mening

12. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    @ jack_vanzoest, dat de Dev kit een grote harde schijf heeft hoeft niet te betekenen dat een hardeschijf van zo'n formaat in de uiteindelijke Xbox 2 komt... Dit is waarschijnlijk de Alpha Dev kit die ze laatst gereleased hebben voor de Developers en draait op een Dual Apple Power Mac G5 met een custum Windows NT kernel (Nog niet bekend of dit 32 of 64 bits is).

De Apple Power Mac G5 is gebaseerd op een 2 keer 64 bits Power PC processors en een ATI Radeon 9800 Pro kaart (R350) maar zou binnenkort opgewaardeerd worden naar een ATI R420 (wat gelijk staat, dat de bedoeling zou zijn wat er als grafische kaart in de Xbox 2 zou moeten komen)

En aangezien er al studio's bezig zijn met het ontwikkelen van spellen voor de Xbox 2 kan dit best echt zijn....

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    pfffffff post ik 5 minuten geleden ook die post word ie dichtgegooid omdat er al een thread over ging.

Je kan tegenwoordig ook niet eens lekker uitslapen.

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er uit als een Xbox 1 debug scherm, maar met andere kleur. Kan makkelijk gephotoshopped zijn, maar wie weet. Wat maakt 't uit? Weinigs.

Als 't echt is en die aap van een stentorian dat plaatje gelekt heeft, dan is hij nog niet jarig! Mits ze weten wie hij is.

Lijkt mij overigens een nep plaatje. Is niet moeilijk om te maken, en 100GB lijkt meeen klein beetje overdreven for some reason. (Maar 't is dan ook geen normale XBox, maar een dev kit, supposedly.)

15. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    De dev kit van de xbox 2 is geen groene xbox 2 zoals bij de xbox 1 . Op dit moment is de dev kit gewoon een power pc van mac dus dat hij dan 100 gb heeft vind ik niet zo vreemd.

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat is enkel de tijdelijke naam van de console, het project naam, niet de naam van de console. Misschien heet hij uiteindelijk wel Xbox Next of simpelweg Xbox 2.

Over dat scherm, lijkt heel erg op Xbox 1 XDK. Dus zou het kunnen dat hij echt is of juist dat het een XDK voor de Xbox 1 is met een skin of ge-photoshopped oid.. Maar uiteindelijk zegt het helemaal niets, al is hij echt.

17. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm ik weet niet hoor maar kan het geen omgebouwde xbox zijn met een geskinned menu?

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    ik zeg nergens dat het een groene xbox is, en een debug is een groene xbox, geen dev kit.

mijn pc heeft geeneens 100 gb, dus wat zou je er mee moeten. maar weet nooit. mij maakt 't niet uit, ik zie geen reden voor de interesse in een dev of debug schermpje zoals dit, nep of niet, aangezien het weinig tot niks zegt over de uiteindelijke xbox 2 hardware

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    kan ook

20. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Zegt niks...dat klopt, maar wel interessant (Vind ik)

Deel Deze Pagina