[Mobile Gaming] Splinter Cell!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door maXiman, 2 jun 2004.

1. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey!

Ik zat me wat de vervelen, dus pakte ik mijn telefoon (siemens m55), en toevallig kwam ik erachter dat ik nog i-modetegoed had. Dus ik kijk voor een leuke java game, zie ik splinter cell staan! Ik download hem, en splinter cell op je mobiel is echt _O_ _O_ ! Zijn er meer mensen die splinter cell op zijn of haar mobiel hebben? Heb je toevallig nog wat tegoed waar je niks mee doet, download of koop splinter cell voor je mobiel! Ik raad het je echt aan, het is cool!

[​IMG] [​IMG]

Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  2. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wel eens de GBA versie gespeeld die was ook wel leuk.

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb ook een M55 dus ik zal eens kijken of ik hem kan downloaden. Je hoort het morgen wel van me ;)

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb 3 versies van Splinter Cell gehad. Pandora Tomorrow vind ik de leukste, bij de andere kan je alleen "schuilen in het donker" bij zo'n deurtje, bij P.T. hebben ze door het hele level donkere stukken. Ook de graphics zijn beter.
    Het is niet iets wat ik veel speel. Meestal check ik een spelletje, speel paar levels en doe er verder niks meer mee. Splinter Cell is wel 1 van de betere spelletjes voor je foon imo. Het is lekker rustig spelen, je hebt de tijd om te bedenken wat je moet doen. Speel sowieso geen actie spellen, snel reageren op een mobieltje schiet echt niet op :cool:

5. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt inderdaad rustig de tijd, en als je dan dood gaat, kan je het gelijk opnieuw proberen, want hij saved volgens mij na elk ventje dat je omlegt!

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar kost dit grappie niet een paar euro? Of is dit gewoon 1 van die gratis spellen die je heel soms tegen komt?

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vond splinter cell niet super om mijn telefoon. Vond XIII beter :)

Deel Deze Pagina