ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jomaster

    jomaster Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op dit moment 10 poisen en 4 great elixers maar waar ligt war - hammer!
     
  2. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    zoiets jah.... :9
     
  3. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    die WARHAMMER ligt ergens aan de linkerkant van de monastry. Als je Alma net hebt verslage krijg je ook een filmpje dat doku rachel meeneemt en je ziet dan die warhammer in een hoekje vliege. Dus als je met level 8 begint, moet je terug die kerk in en dan ligt ie ergenst int midde van die kerk aan je linkerkant... succes.
     
  4. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    IEMAND??? bvd
     
  5. jomaster

    jomaster Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb 10 poisens 4 great elixer en 2 armbanden van de zon en de maan!
    maar ik zit in level 6 en waar ligt war-hammer!
     
  6. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    dude, die warhammer krijg je pas in level 8..., waar zit je dan vast in level 6, als je toevallig bij zon muur met een spleet erin zit staat, dan moet je een indencenairy (zoiets) shuriken in die muur dondere...., die shurikens vind je in The Archive mocht je die ook nog niet hebben
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, die incendairy skurikens kun je niet missen. En Stinky, ik weet het niet zeker, maar volgens mij kun je niks onlocken, alleen maar die old skool ninja gaiden games. Je kunt als je het de eerste keer uitspeeld nieuwe ninja kleding krijgen. En als je het de tweede keer speelt, vind je in chapter 13, ergens de dark dragon blade. Verder weet ik het ook niet.
     
  8. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in chapter 16 en moet binnen bepaalde tijd zo'n lava-parcour aflopen. Maar dit lukt me dus niet!!! Na het zwaard gepakt te hebben, en wat verder gesprongen en geslingerd te hebben, kom je bij zo'n laatste rots waar je op moet zien te komen. Ik heb geprobeerd via een lager gelegen rotsblok of via de muur te rennen, maar ik plof elke keer in het lava. Dit is echt FRUSTEREND!!

    Kan iemand me hiermee helpen?
     
  9. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet? Als je me misschien kunt helpen met waar je heen moet springen vanaf het zwaard? Ik probeer het zo zelf zowieso nog ff, maar twee dagen terug kwam ik er niet uit, in de tussentijd niet meer geprobeerd.
     
  10. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem al hebt uitgespeeld dan hou je dus al je scarabs. Hou je dan ook al je wapens? Dan zou het wel een stuk makkelijker zijn om hem op hard of op very hard uit te spelen. Anders is het niet te doen volgens mij.
     
  11. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    wapens hou je ook
     
  12. jomaster

    jomaster Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    jo iedereen !!!!!!!!!!!!in level zes is het de code left right right left alleen die werkt niet!

    wie kan me helpen??

    hoe gaat die deur op¿?¿?
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Left: een getal kiezen terwijl je naar links draait, net zolang totdat je de goede hebt.
    Right: een getal kiezen terwijl je naar rechts draait, net zolang totdat je de goede hebt.
    Right: een getal kiezen terwijl je naar rechts draait, net zolang totdat je de goede hebt.
    Left weer een getal kiezen terwijl je naar links draait, net zolang totdat je de goede hebt.
     
  14. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    In het boek staat ook vermeld tot welk getal. En nee uitleg daarbij is niet nodig, als je niet doorhebt over welke getallen ik het heb ben je een beetje: 8)

    Waus ja.
     
  15. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in level 6 bij de eindbaas,mijn vraag is...in level 4 zat zo'n geheime plaats in een steegje ofzo met zo'n xboxlogo en een nieuwe wapen,kan ik er nog komen of moet ik overnieuw spelen.
     
  16. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je verder speelt kom je vanzelf weer terug in de stad ( level 8 ), daar kun je dan alsnog de windmill shuriken halen. Teruggaan is niet handig, je hebt de windmill shuriken niet echt nodig om de levels te halen.
     
  17. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanx voor the info
     
  18. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    @jomaster, de warhammer krijg je als je alma hebt verslagen.(dat is dus die roze waar ze het hierboven over hebben.;)
     
  19. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    nee je kan er nog wel komen, loop voordat je gaat vechten met die eindbaas helemaal naar boven naar de Giant Fossil Area en ga dan terug door de Corridor of Doom en dan kom je weer in die grote hal. Daar kan je naar buiten gaan en als je dan recht doorloopt kom je Bij een grote poort, open die en dan ben je weer op het plein in het stadje waar je in chapter4 en 5 was. En dan gewoon richting Han's Bar gaan..
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat kan wel, maar dat duurt heel lang, en je hebt het niet echt nodig, wel handig. Maar ik zou niet terug gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina