Heey yoo, ben nieuw hier..
OK, gister 2ehands een xbox overgenomen, ff wat gegamed enzo, wat spellen geprobeerd, en uiteindelijk Ninja Gaiden d'rin gegooit die ik die middag had gehaald.. eerst start ie een paar keer niet op, dus ik flippen, nog maar proberen, start ie eindelijk op... laad een 'new game' gaat goed, traag, maar goed.. zit eindelijk in 't spel, na 2 stappen "Your disk is damaged or maybe dirty" oid... dus ik wtf! niets aan de hand met de cd.. dit ging daarna nog 10 keer door..
Dus ik spel geruild vandaag, lenscleaner gehaald, die ff gedraait, pleur 't spel d'rin, en weer 't zelfde! ook op 't zelfde moment slaat ie weer uit naar dat scherm!
Dus, wat kan dit zijn? toch een vieze lens en ff opnieuw proberen? kapotte lens? iets anders? andere spellen doen 't wel namelijk...
I feel with you... Ik heb dat probleem ook al sinds een jaar geleden opeens met de xbox... Het begon met gunmetal(helemaal schoon!!!) Nou, vond ik niet zo erg, toen opeens weer midtown madness, ghost recon en Crimson skies is ook al begonnen met vaag doen... (Damn, splinter cell(1) ook al heel vaag

)
Naja, ik ga m'n geld iig terug vragen, tot die tijd als jullie misschien een idee hebben probeer ik em nog te fixxen... grmbl..
Klik om te vergroten...