What's wrong with my Box! :(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Blacksad, 2 jun 2004.

1. Blacksad

Blacksad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey yoo, ben nieuw hier..

OK, gister 2ehands een xbox overgenomen, ff wat gegamed enzo, wat spellen geprobeerd, en uiteindelijk Ninja Gaiden d'rin gegooit die ik die middag had gehaald.. eerst start ie een paar keer niet op, dus ik flippen, nog maar proberen, start ie eindelijk op... laad een 'new game' gaat goed, traag, maar goed.. zit eindelijk in 't spel, na 2 stappen "Your disk is damaged or maybe dirty" oid... dus ik wtf! niets aan de hand met de cd.. dit ging daarna nog 10 keer door..
    Dus ik spel geruild vandaag, lenscleaner gehaald, die ff gedraait, pleur 't spel d'rin, en weer 't zelfde! ook op 't zelfde moment slaat ie weer uit naar dat scherm!

Dus, wat kan dit zijn? toch een vieze lens en ff opnieuw proberen? kapotte lens? iets anders? andere spellen doen 't wel namelijk...

Naja, ik ga m'n geld iig terug vragen, tot die tijd als jullie misschien een idee hebben probeer ik em nog te fixxen... grmbl..

2. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel vaker hier op het forum gezien dat mensen last van opstartproblemen hadden van ninja gaiden...ikzelf heb hier nog nooit last van gehad(met het spel ninja gaiden)

3. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop voor je dat ie niet is omgebouwd en dat hij nog geen 2 jaar oud is, dan is microsoft heel lief en repareren ze em gratis voor je.

4. Blacksad

Blacksad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet omgebouwd nee, en die gast heb z'n xbox vorig jaar ook al opgestuurd, en kreeg deze (splinternieuwe) terug.. die dus nu weer broke is :'-(
    Waar kan ik ermee terecht? internet? hotline?

5. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    volgens mij is het schadelijk voor de xbox als je lenscleaner gebruikt. zou niet zo fijn zijn als je je xbox er daar door kapot maakt

6. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Op Xbox.com staat het nummer van de klantenservice...

7. tomhasj

tomhasj baklap!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook helpt, (vraag me niet waarom) is je ninja gaiden even op een andere xbox te spelen. Ik had hetzelfde probleem, na een minuut kapte hij er al mee. Maar sinds ik het spel op een andere xbox getest had liep hij bij mij daarna als un trein :D

8. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    I feel with you... Ik heb dat probleem ook al sinds een jaar geleden opeens met de xbox... Het begon met gunmetal(helemaal schoon!!!) Nou, vond ik niet zo erg, toen opeens weer midtown madness, ghost recon en Crimson skies is ook al begonnen met vaag doen... (Damn, splinter cell(1) ook al heel vaag :mad: )

9. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    gewoon bellen naar microsoft en als je nog garantie hebt wrdt ie gratis gerapareerd. En als die gast vorig jaar een nieuwe heeft gekregen van MS gaat vanaf die datum de garantie pas in. Let wel: hij moet dan wel echt een nieuwe hebben gekregen en niet de gerepareerde oude....

10. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk is het een thomson dvd drive die je hebt. Daar hebben meer mensen problemen mee. RSC2 is ook zo'n game waar je dat heel snel bij merkt.

Als er nog garantie op die Xbox zit (2 jaar na originele aanschafdatum) moet je naar MS bellen. Die drive is niet in orde.

Hier kun je de dvd drive herkennen aan de lade:

Thomson:
    Philips:
    Samsung:

Bron:
    http://www.freewebs.com/xboxdrives/

Laatst bewerkt: 3 jun 2004
  11. Blacksad

Blacksad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de reply's guys!

Net uiteindelijk met Xbox gebeld, en alles komt goed :) hij word opgestuurd naar Duitsland, en terug, binnen 2 week ofzo, perfect geregeld.. ik moet zeggen, heb nog nooit zulke goeie service meegemaakt! xbxo _O_
    Moet dus nog even wachten, maar dan heb ik ook wat.. bedankt voor alle tips!

12. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog gelukkig nooit problemen gehad met mijn xbox...ik heb er 2 gehad,eerst de zwarte en nu dan de crystal....maar nooit gezeik mee:D

Deel Deze Pagina