Hey, Ik weet niet hoor maar ik zag laatst wat screens van CS en toen vond ik die wel heel vreemd. Zie hieronder (sorry voor de grote): Ik heb die helicopters nooit gezien en die gast die uit hem raam valt, welk level is dat? En bij het grote vuur gevecht met z'n 6en ofzo, waar is dat? welk level? En soms zie ik screens met gasten erop die kwa uiterlijk (costuum) niet in dat level kunnen. Je kan geen costumes kiezen. Lennert
nee, ik heb ze ook bij xbox.com gezien. Die gasten hebben dik de boel lopen flessen, door allemaal dingen te laten zien die er nooit in zouden komen. beetje de boel mooier en beter laten lijken dan het is. Ik vind het momenteel het meest competatieve spel op xboxlive, maar je kunt wel zien dat er minimale moeite voor gedaan is en zowat een directe poort is met pc op een paar maps na
dit zijn denk ik van die screens die tijdens te ontwikkelingsfase worden gemaakt om het publiek sappig te houden.
idd, maar dan hadden ze ook wel ies meer waar mogen maken. Bedoel, tis nu allemaal wel heel makkelijk gepoort. een heli of turret ofzo was wel leuk geweest.
Neej. Dit is Counterstrike Zero op de pc., singleplayer mission ( Deleted scenes ) Dit was eigenlijk het oorspronkelijke spel, maar toen zijn ze weer veranderd van gameontwikkelaar, het is een heel gedoe, en is moeilijk om te snappen en uitteleggen. Ga er maar vannuit dat deze beelden niet bij de xbox versie horen maar bedoeld waren voor counterstrike Zero op de pc.
Die screens zijn van CS Condition Zero. Condition Zero zou eerst ook op de Xbox verschijnen daarom dus ook die screens maar toen hebben ze op een later moment besloten het roer om te gooien en is het geworden wat het nu is. Geen CS:CZ voor de Xbox dus.
Ik snap niet waarom er geen algemene Counter-Strike topic is.. want dit is nog steeds een van de meest gespeelde games op live.. ik vind het ook een superspel
Ik speelk ook Counter Strike maar ik heb iets raars met dat spel Het zit namelijk zo: Als ik een granaat gooi (alleen HE grenade) dan krijg ik net voor de explosie een klein irritant piepje te horen, dit is altijd al zo geweest en ik dacht dat het normaal was. Maar na een beetje rondvraag bij andere CS spelers, bleek dat zij dit niet hebben. Ligt het misschien aan me cd ofzo? Er zit geen enkele kras of stofje op die cd
Ik speel het elk weekend, maar ik denk dat er geen thread is omdat het geen aansprekende singleplayer heeft(ik vind hem wel grappig).
Counter strike is idd een online spel. Je moet wel live hebben anders is het een beetje een miskoop. Maar als je wel live hebt is het een van de beste games die er op dit moment te krijgen zijn.(Ik vind hem meer dan grappig )
Hoe zit t eigenlijk met de AI van het spel wanneer je offline speelt, zijn die mannetjes een beetej waardig om tegen te spelen of niet...? en kan je als je geen live hebt ook helemaal geen missies ofzo spelen met de versie van de xbox