Ik heb een redelijk ouwe philips tv waar ik mn xbox niet helemaal goed op aangesloten krijg. Er zit wel een scart aansluiting achter in mn tv, maar de tv heeft geen vast video kanaal, en ik kan zoeken wat ik wil als ik mn xbox op die scart aansluiting heb aangesloten, maar ik kan geen beeld vinden. Voorop mn tv heb ik ook die video en geluid ingangen voor die tulpstekkertjes, maar zelfde verhaal, geen beeld te krijgen. Als ik er een videorecorder tussen zet met 2 scart aansluitingen heb ik wel beeld. Ik heb er nu een RF adapter van MS tussen, maar dat is niet echt een goede oplossing. Over het beeld ben ik wel tevreden, maar het geluid is heel slecht. Het ruist echt heel erg... Iemand een id?? tnx
ik heb ook een oude philips tv. Op de afstandsbediening zit een knopje dat ziet eruit als een ovaaltje met een pijltje, als je hier op klikt gaat ie naar het av-kanaal. Aan de achterkant van de tv zit de scart-aansluiting, naast de scart-aansluiting zit een zwart knopje, misschien is deze ingedrukt? dit had ik n.l. ook en daardoor had ik geen beeld.
IK heb ook een oude Philips tv maar doet het nog goed. Bij mij doet ie het wel, maar dan moet je iets doen. Ik weet niet of die ab van jou hetzelfde lijkt. Er zitten bovenaan links een groene en rechts een rode knop. Daaronder heb je drie knopjes met een vierkantje. Als het goed is zit er een knopje bij met een vierkantje en daar een pijltje doorheen. Probeer dat knopje eens. Het moet lukken dan. Hij gaat dan over op een ander kanaal. ( Bij mijn ab is dat zo, mocht je een andere ab hebben dan zit er ergens anders op de ab zo'n knopje) Succes, laat ff weten als het is gelukt.
Dat met dat pijltje erin zijn idd de IN-kanalen, daar ff paar keer op klikken misschien dat je er op die manier achterkomt Sluit anders je Xbox via je VCR aan
het is al gelukt, tnx boyz.. ik had op mn ab. niet het goeie knopje heb ff die van mn zusje gejat. 25 euros weggegooid aan die RF adapter iemand kope?