prisoner of war uitleg hee k ben nu in castle colditz (3e ) level. maar k zit vast, k moet naar de library en ik heb de deur opengemaakt bij mijn barracks, maar dan zit daar nog een guard..?! kom daar niet voorbij. ps. als iemand nodig heeft tot daar kan die het vragen
zo ver al? ik zit nog bij begin, ik moet nu dat truckers compound in, geen uitleg nodig (ik heb em pas sinds gister avond)
Re: prisoner of war uitleg Uj, ik ben nog in level 1, ik heb die vent z'n 50 currecy gegeven, ik heb die sleutel gekierd, ik heb ut tegen die vent gezegd, en nou moet ik ergens heen, volges die vent kon ik ut best 's nachts toeslaan. Nou ik moet (volges mij) naar het noorden toe, ik zit onder dat kamphuis waar bij die guard bij dat trappetje blijft staan, volges mij moet ik naar de overkant, over dat hek klimmen, nou heb ik dat gedaan, maar die deur van dat kamphuis zit op slot. en ik kan niet over dat andere hek klimmen En aan de andere kant loopt een guard heen en weer dus die loopt me tegemoet dus ik kan geen kant op dus red me hier uit
ik ben inmiddels weer wat verder, ik heb dus met die sluetel de deur geopend ff dat voorwerp (ben ff de naam kwijt) gevonden, ik ben teruggegaan naar het kamp zonder gezien te worden, heb het tegen die vent vertelt, (die piloot) maar die wil niet meewerken, nu moet je met dat ding naar een vrachtwagen ofzo. maar wat is de beste weg, via je kamp over het hek klimmen dan door die kapotte muur jaja je weet wel, of via die eetzaal over het hek en dan het kamp binnenkomen?
je kan het beste oversteken waar de douche's zijn, klim over het hek zodat je op het pad komt waar de patrols lopen, klim dan over het hek voor je en kruip onder de german barrack door helemaal naar het einde klim dan helemaal aan het einde over het hek heen en wacht achter het kleine muurtje ofzo iets tot de patrol voorbij is, en dan moet je snel door die deur heen die daar schuin tegenover zit (Met de Crowbar anders ben je voor niks gelopen)
je kan ook onder de barracks sluipen, sta er dan naast en druk a, dan wordt je helemaal niet gezien! aan je linkerkand zie je inderdaad een deur die moet je openen met je 'crowbar' hier ligt een mannnetje te snurken heel zachtjes lopen en der langs gaan. einde rechts een deur, kijk eerst eve door sleutelgat, lopen 2 guards rond. als je hier gezien wordt probeer dan zo snel mogelijk onder een truck te duiken, hier zien ze je NOOIT!! hopelijk lukt het je zo een beetje greetz
Maare over welke deur hebben jullie het nou die je moet openen met je crowbar? en als ik bij die douches oversteek zeg je dat ik dat hek over moet klimmen maar da kan nie (zit prikkeldraad boven) volges mij moet ik gewoon door dat gat in de muur. En ik heb ook al geprobeerd met die crowbar die deur open te breken maar da luk ook nie, ik heb dan alleen maar die X knop om de crowbar te laten vallen
je moet eerst in het gebied zien te komen waar je ook eet. dan ga je over het hek naast de ziekenboeg (je zit in het stukje waar de brasskey ligt) die steek je recht over, hek over, wachten tot de guard weg is, en bij dat huisje moet je de crowbar gebruiken
Wat vinden jullie er van? Ik heb 'em nou een dag, nog niet veel aan spelen toe gekomen, ik heb wat currency uit de medicijnen kamer weten te halen, en that's it. Ze hebben het nu over iets wat ik in het noorden van de eetkamer moeten zoeken, ik ben al vier keer gesnapt. Ik heb maar een uurtje gespeeld of zo, en begon het eigenlijk wel vervelend te vinden, mede omdat je een tijdslimiet hebt. Anyway, mijn vraag was of het verder in het spel ietsje beter wordt? Of komt het omdat ik nog niet echt helemaal in 't spel zit? En weten jullie al iets van morrowind?
Level 2 Ik bedoelde in level 1 jengelander, maar ik heb ze intussen gevonden. Ik ben nu overgeplaatst naar een ander kamp, nadat JD zonodig uit de vrachtwagen moest springen......maar ja, had anders wel een erg kort spel geweest. Nu zit ik in level 2, mogelijk kan iemand me een beetje opweg helpen ?
ga achter de dozen zitten die voor jou deur staan en wacht tot de guard in slaap valt,dat kan je zien op je radar links onder in je beeld want dan word zijn zichtsveld 2x zo klein en dan kan je er langs sneaken. tadaaaa gelukt,succes ermee.
Re: Re: prisoner of war uitleg volges mij ben je erg laat, degene die dat vroeg heef hem al uitgespeeld en inmiddels al weer verkocht volges mij