Wat zou jou ideale game zijn?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Robbertos, 4 jun 2004.

1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb het vol interesse gelezen. Als je het niet intressant vindt, lees het dan niet en hou je negatieve opmerkingen voor je.

@LemanRuss: Het idee klinkt echt heel erg goed en is al ver uitgewerkt. Ik ben zelf ook veel bezig met game-design (al heb ik nog niet zo veel ervaring met modden). Ik denk dat dit met bijvoorbeeld de Halflife 2 engine (en -tools) heel erg goed te doen zal zijn, al vind ik 32 spelers een beetje hoog gegrepen. Ik denk eerder aan 4 tegen 4, of hooguit 6 tegen 6, anders komt er van die communicatie niets terecht. Eventueel kan je (voor het bemannen en bewaken van de roadblocks) bot-auto's in het leven roepen waar je met simpele commando's opdrachten aan kan geven.

2. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Knights of the old Republic vond ik echt fantastisch, ik vond het zo jammer dat ik hem had uitgespeeld. Daarom zou het me echt cool lijken als je gewoon nog door kon spelen, zoals bij GTA, dus als je het op dark heb uitgespeeld zou je dus nog rond kunnen wandelen in je hoofdship enzo, en aanvallen uitvoeren op planeten en dat soort stuff. Helaas denk ik dat hier wel een online functie bij komt kijken (helaas voor mij omdat ik geen Live heb) en zou er een groepje mensen moeten zijn die constant bezig is nieuwe dingen te ontwerpen zoals planeten, missie's en een rebellenbeweging bijvoorbeeld. Dit lijkt me echt fantastisch, maar ik weet bijna zeker dat het nog niet mogelijk is. Misschien iets voor in de toekomst...

3. PistolTDM

PistolTDM Kalash

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ideale game zou een mix worden tussen GTA, Project Gotham Racing en Halo(maar met hedendaagse wapens) :9

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    jep zo zou die van mij er ook uit zien :cool: maar wel GTA VC en PGR 2 ;)

5. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    He, mijn idee is ook wel een beetje onrealistisch, athans voor nu teminste. Wilde eigenlijk ook de naam van het topic maken: Wat is jou ideale game voor de toekomst? Maar ik wil een keer dat uber oorlogs gevoel krijgen. Dat je echt ergens voor vecht, dit krijg ik al een beetje bij battlefield, maar het moet groter, vele online spelers die zich wel kunnen onderscheiden in een ranglijst. Dat is toch juist uitdagend voor een gamer, zie jij je maar eens op te werken in z'n game zodat je eerste wordt van een paar duizend gamers _O_ _O_ _0/

6. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ideale game ben je een soort "Cortana" die de
    hoofdpersoon door een spannend thrillerachtig avontuur moet
    loodsen. Je "bestuurt" de Char wel volledig met je
    stem (headset). Het is een beetje moeilijk uit te leggen,
    maar jij (de gamer) bent dus de 'hologram' die over de schouder van de
    Char meekijkt dmv klein vliegend cameraatje oid..

Het is natuurlijk wel zó geadvanceerd dat je char zelfs je naam
    weet en kan zeggen en elk woord
    begrijpt en ook terug praat en zelfs uit zichzelf dingen vraagt.
    (soms ook wat meer persoonlijke dingen)
    De 'band" die je gaandeweg ontwikkeld met je char bepaalt hoe
    hij/zij de verdere game met je omgaat en op je reageert.
    Gaandeweg ontmoet je char andere chars die hem/haar
    vergezellen op de reis als je char daarvoor kiest.
    Soms in overleg met jou, soms niet, dat ligt aan je 'relatie' met de Char
    en dat geldt voor meerdere dingen.
    Nah ja, wat in mijn hoofd zit is nogal uitgebreid, moeilijk uit te leggen
    en waarschijnlijk (nog) absoluut niet haalbaar =)
    Als er maar spanning, variatie(!!) en een snufje humor in zit.

7. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van een training (met die 20.000 man) Dan doe je bijvoorbeeld elke week (zondag avond ofzo) een WAR... Maar voor die tijd wordt je random in teams ingedeeld (peletons, divisies, airborne division, infantry enz) en dan kan je die hele week met je (andere medespelers) trainen, dus als je dan op het strand land, iedereen weet wat ie moet doen, en als hun dan dood gaan dan voel je je ook kut, want dan heb je de hele week met hun getraind en dan moet jij nog vet lang oorlog voeren zonder hun, dus replacements zijn dan ook vervelend, omdat ze de "ervaring" en tactics van jouw team niet kennen. Dus als je dood bent log je gewoon uit, en probeer je het de volgende week, dan blijf je het spel wel super vet vinden omdat je het zo weinig speelt en je leeft natuurlijk echt naar die war toe dan...

En voor de mensen die niet vaak komen tijdens de trainingen, blijven dan laag in rang, dus mensen die wel vaak komen (veel experience) krijgen dan hogere rangen. En wat betreft scoring, je maakt division scorings!!! Zodat je kan kijken welke eenheid het beste was (minste verliezen, en meeste objectives gehaald enz enz) Dus vooral Team spirit moet er dan inzitten...

Laatst bewerkt: 5 jun 2004
  8. HALOw Krokket

HALOw Krokket Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ideale spel komt gewoon op 9 november 2004 uit punt komma uitroepteken gedaan! *) _O_ _O_

9. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Voor deze tijd ja. Mij lijkt Halo2 ook wel echt super vet _O_ . Maar eigenlijk mis ik altijd iets in games, ze zijn goed. Maar als je aan de toekomst denkt van games ben ik daar veel meer in geintereseerd.

10. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    een seriemoordenaar in een enorme stad.je kiest zelf je moordwapen,je slachtoffers en je modus operandi,en je trademarks en je terroriseert je brave medeburgers zonder in de klauwen van flikken te vallen,terwijl je zoveel of juist zo weinig mogelijk media-aandacht nastreeft.een beetje het "seven meets silence of the lambs"-sfeertje.vrijheid is dan wel heel belangrijk.lijkt me wel geinig,alleen al om voor te leggen aan censuurcommissies

11. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Wat loopt iedereen te zeiken over lag das over een paar jaar gewoon verleden tijd.

Doe mij trouwens maar een wargame met een stad in het midden en aan allebei de kanten legers van zo'n 70.000 á 100.000 man en dan sleutelposities in de stad innemen.

In de middeleeuwen ofzow... lekker hakken met een axe of longsword..

Laatst bewerkt: 9 jun 2004
  12. Trossarms

Trossarms Guest

ik vind een spel waarmee je echt gwoon alles zelf kan doen dat je echt vanaf je geboorte begint en dat je gwoon alle vrijheid hebt het is wel 1st person het moet wel avontuurlijk zijn maar ook niet met magie en zwaarden en zo gwoon een beetje gangsta achtig, sims , gta type game

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Planetside !

14. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    de graphics van far cry, de gameplay van halo, de moeilijkheidsgraad van pgr 2 (goud en platina) , de levelgrootte van black hawk down...
    een first-person shooter waar je ook stealth en strategie voor nodig hebt, er moet humor in het spel zitten en als je een level hebt gehaald na 3 uur ( ;) ) moet je een soort beloning verdienen (nieuwe wapens ofzo) en je moet met z'n vieren coop moeten kunnen doen en system link en xbox live ondersteuning bieden, je moet ook je eigen toernooi op kunnen zetten voor net die extra fun...

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Topicstarter: Goed idee, alleen zou het beter te realiseren zijn als je per speler er 5 bots bij krijgt. Zo is er minder kans op lag en blijft het gevoel hetzelfde.. :)

Mijn ideale game gaat trouwens onder de naam Fable. Als ik een hersenspinsel voor een uberlijke game werkelijkheid zou kunnen maken had er deze game uitgekomen. Zover ik nu nog weet natuurlijk. O-)

Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn ideale game is als Gta, met een snufje Flight Sim, en een theelepeltje Battlefield en een teentje Halo 2 en 20 ml. rainbow six 8)

17. Casperge

Casperge Guest

de ideale game is: De hele wereld met alles wat erop en eraan zit.
    Aangezien op aarde alles kan,is het een grote mix van alle games.Dat kan dus niet vervelen.Maar dat gaat natuurlijk niet.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2004
  18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  19. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    mijn ideale game zou soort GTA gemixed met The Sims zijn, maar dan zeg maar Europa of Amerika helemaal nagebootst en dan rondkrossen en op vakantie gaan enzo, dat je lekker door europa kan rijden

20. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Een mens met nog grotere game-fantasieen dan ik.

Deel Deze Pagina