ninja gaiden master tournament

Discussie in 'Algemeen' gestart door ITNL3, 5 jun 2004.

1. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ey ik zag net dat het eerste tournament beschikbaar is bij ninja gaiden. Ik dus accepten. Blijkt dat je gewoon de single player nog een keer moet doen maar dan worden je stats bijgehouden. Of begrijp ik het verkeerd?

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt.

3. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    nee, het is wel wat je denkt... teleurstellend he? echt heel slecht gedaan vind ik.. maarja dit is sowieso bij de verkeerde topic geplaatst ;)

4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Wel heel triest gedaan ja. Hopen nu maar voor goede downloadcontent. Anders word et Live gedeelte niks denk ik.

5. joche

joche XBW diehard

Leuk Bevonden:
    0
    'k ben al lang blij dat ze uberhaubt live hebben toegevoegd, gelukkig is EA nu ook overstag. :p

6. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik noem dit niet echt Live hoor.. dit is gewoon (als je het mij vraagt) een goedkope manier om xbox live enabled op het hoesje te mogen zetten maarja.

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Er worden toch nieuwe vijanden (op een andere plaats) vanaf de Tecmo servers in de game gezet?

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Bwaha, hier koop ik geen Xbox Live voor _0/

9. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, wie weet goeie downloadeble content. Een soort Vigoorian Flail met nieuwe skin, en nieuwe combo's zouden wel cool zijn. Als de vijanden steeds op een andere plek staan, zou ook wel cool zijn, maar ik had liever levels gezien die je kan downloaden, en dan zoveel mogelijk binnen 1 minuut verslaan, of iets in die richting.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Was al lang voordat Ninja Gaiden uitkomt bekend dat online spelen betekend , de single player nog een keer uittespelen en dat je punten dan op scoreboards bijgehouden worden.

Dus iedereen had het kunnen weten.

11. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ja, so what? het blijft gewoon zeer cheap.. je had dan trouwens wel de bron mogen geven in de NG thread als jij het al wist....

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Doe niet zo verwijtend :{ Als je het NG nieuws zelf had bijgehouden, reviews nauwkeurig had gelezen of op de officiele Ninja Gaiden site had gekeken was het je misschien opgevallen dat er nergens wed gerept over een online deatmatch ofzo.

13. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    oke, ja sorry ik kom nogal negatief over als ik schrijf denk ik.. ik verwijt niemand iets maar ik heb wel zoiets van, als hij het wist dat hij het net zo goed ff had kunnen plaatsen. dat werkt veel beter dan dat iedereen individueel al die reviews en site moet gaan bekijken toch?

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ehm...ik denk haast wel dat ik dat uit de NG thread heb of van de frontpaage nieuws omdat ik eigenlijk nooit op andere gamesite voor nieuws of dergelijke kijk

als je even gezocht had had je dit gevonden

Laatst bewerkt: 6 jun 2004
  15. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga heus geen 137 pagina's doorzoeken hoor.. ik denk dat niemand dat zou doen

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    search thread + online en dan heb je hem zo

17. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    oke, laten we deze discussie maar sluiten want het gaat toch nergens meer over..
    ik hoop iig wel dat er idd nieuwe wapens te downloaden komen iig lijkt me wel vet

Deel Deze Pagina