ben jij van gamedome ofzo? GameDome kwam zo'n 2 dagen later met dit nieuws maarja ennehm.. dit is niet het goede forum hiervoor, we hebben net een mooi nieuw forum gemaakt voor andere consoles/games blablabla etc etc .. de NGC is wel goekoper..
Ik zit nogmaals te kijken bij de NGC gameslijst die uitkomen, want tsja, de NGC is gewoon goedkoper, en ook de games zijn goedkoper (€60 tegen €69). maar als ik dan de lijst op gamesen zie : Beschikbare titels bij introductie: Van Nintendo: Wave Race: Blue Storm Luigi's Mansion 3rd party: Star Wars Rogue Leader Rogue Squadron II (LucasArts) Sonic Adventure 2 Battle (Sega) Super Monkey Ball (Sega) ISS2 (Konami) ESPN Winter Sports (Konami) Tony Hawk Pro Skater 3 (Activision) Spiderman (Activision) Tarzan Untamed (Ubi Soft) Batman Vengeance (Ubi Soft) Donald Duck Quack Attack (Ubi Soft) Crazy Taxi (Acclaim) Burnout (Acclaim) Dave Mirra Freestyle BMX (Acclaim) NHL Hitz (Midway) Gauntlet Dark Legacy (Midway) Universal Studios (Kemco) Batman (Kemco) Tetris World (THQ) 2002 FIFA World CupTM (EA SPORTS) Software titles for 2002: Van Nintendo: Super Smash Bros. Melee - 24 mei NBA Courtside 2002 - 24 mei Pikmin - 14 juni Eternal Darkness: Sanity?s Requiem ? derde kwartaal Star Fox Adventures - derde kwartaal Mario Sunshine - derde kwartaal 3rd party Virtua Striker 3 (Sega) Resident Evil (Capcom) Extreme G3 (Acclaim) Rayman (Ubi Soft) Legends of Wrestling (Acclaim) Bloody Roar (Activision) Bomberman (Activision) 18 Wheeler (Acclaim) Jeremy McGrath (Acclaim) Cubic Juggler (Acclaim) Zoo Cube (Acclaim) Inline Skating (Acclaim) Turok Evolution (Acclaim) Dan is de enige echte game die ik heeel misschien zou willen hebben Star Wars Rogue Leader Rogue Squadron II..
de meeste spellen die ik leuk vind komen ook op andere consoles uit dus ga ik voor de xbox want die heeft de meeste power
tja, een sterke line-up, bijna half de prijs van de Xbox, daarvoor wil men wel een 2tal maandjes wachten, gelukkig heb ik em al
Jopie wat een games voor de xbox. I am so exited my ass burns the fridge! niet dus snap je nu hoe belachelijk je doet?
Wouter, zoals jij lacherig doet om de GC launchgames, vindt ik nou net dat die beter is dan de Xbox launchgames. En al die Xbox fanboys die nu in een deuk liggen omdat N 2 maandjes later in Europa komt, mag ik dan ff lachen over het feit dat de Xbox 2 x zo duur en 4 maanden later dan GC in Japan verschijnt?
Ehm ik snap niet wat je bedoeld met die 4 maanden later dan de GC in Japan.. Kijk het ging mij er om dat ik ff keek naar de NGC games.. die helemaal niks vond en dus weer een argument had voor mij om voor de Xbox te kiezen.. Het is al eerder gezegd, maar zometeen moet je voor e NGC betalen voor extra memorycard(s), ethernet zooi, en een aankomende HD.. kom je automatisch weer op het bedrag van de Xbox terecht..
ik heb mijn Gamecube mem card voor 12.5€ gekocht, een HD moet je niet kopen en een modem ookal niet, heb je pech als je Xbox games wil kopen maar niet online wil en geen HD wil betalen...als je dan wel een HD koopt en een modem blijft dat je eigen keus en een HD en ethernetkaart kosten geen 250€
Dan gaat het altijd nog verder om de games.. Xbox games trekken mij meer aan, ik heb niks met NGC games.. helaas
harde schijf is nodig voor de Xbox spellen zodat deze bijvoorbeeld grotere levels kunnen hebben die de Xbox van de Hard disk "streamed". Het is dus wel degelijk een leuke feature die het spelgenot kan vergroten en je dus niet op de gamecube of de ps2 zult kunnen krijgen. (je kunt wel die add-on kopen maar de developers gaan daar niet vanuit en stoppen er dus geen features in die de harddrive utiliseren) Ook niet elke Xbox developer zal dat doen BTW.