DVD op BOX

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Ardjoen, 6 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ardjoen

Ardjoen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Iedereen,

Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is om zelfgebrande DVD's en/of DVD+/-RW af te spelen op een XBOX?
    Ik heb een videofilm met Nero gebrand op een DVD+RW. Xbox speelt hem niet af, omdat hij het niet herkend als DVD. Is hier een oplossing voor?

Hartelijk dank,
    Ardjoen

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
  3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=13302&perpage=15&pagenumber=4

hier zijn de veelgebruikte merken te vinden.

4. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb een film gebrand gekregen op cd rom en die speelt hij wel af, maar op een DVD rom doet hij het weer niet

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij niet, er zitten verschillende drives( thomson, philips en samsung) in de xbox. Ze zijn te herkennen aan de soort vorm in de cdlade:

6. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    *) O-) Ik heb weleens een gebrande dvd afgespeelt

7. Ardjoen

Ardjoen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MAar hoe herken ik wat voor type Drive ik in me XBOx heb ?

8. Ik weet de oplossing maar ik mag het niet zeggen. Ik stuur je wel een PM

9. Door te vergelijken met het plaatje :cool:

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Overal zie je een ander plaatje. Ik heb ook weleens hetzelfde plaatje gezien maar dan met thompson en samsung omgedraaid.:confused:

11. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm ben ik gek of is dat een paarse dino? T lijkt iniedergeval niet echt op een dvd speler :confused:

12. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik brand al mijn films op DVD-R.
    Mijn Philips DVD-Drive in mijn NIET omgebouwde XBOX leest deze zonder problemen.

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn Samsung Drive in mijn NIET omgebouwde Xbox leest bijna alle gekopieerde DVDs (+ en -)

14. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 6 jun 2004
  15. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een thomson dvdrom en ik heb een Philips DVD+r dvd brander en mijn xbox leest alle homemade dvd+r movies. Laatst had ik the mask gekocht (origineel) en deze doet het niet in mijn xbox :mad: Natuurlijk wel in mijn standalone dvd speler maar toch raar.

16. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ja het kan perfect. Ik heb al zeker 100 dvdr+ erop afgespeelt en ze gingen allemaal goed. Het ligt er trouwens nog wel aan welk merk dvds je gebruikt. Sommige werken dus niet. Ik gebruik iig de dvds van www.ddvd.nl en die werken echt perfect. Maakt ook niks uit welke dvd speler je hebt. maakt zowieso helemaal niks uit.

17. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel ook wel eens een dvd af die gebrand is en hij doet het bijna altijd maar dat ligt dan aan de codec

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn Xbox leest gebrande Verbatim cd's :) Maar ze zijn niet meer te koop bij onze lokale gameboer

_0/

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Deze site is zo hyprocriet als ik weet niet wat. Over modchips en shit mag niet gepraat worden, over illegale games mag niet gepraat worden, maar over illegale films wel??

Doe het een of het ander (verbied het of laat het toe) maar niet het een wel en het ander niet.

Ik ben ervoor om er gewoon over te kunnen lullen, maar deze hypocriete shit is echt te kut.

20. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Huppakee, wat een goed voorbeeld ben jij voor de jeugd en wat een goed voorbeeld ben jij van je hypocriete site.

Ondertussen elke thread sluiten die over modchips gaan maar zelf geen enkele game kopen.

1 persoon vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina