Op dit moment is de finale bezig voor BEST GAME EVER op gamefaqs.com. Hebben jullie ook gestemt en wat is jullie "beste game". De finale : Final Fantasy VII vs. Chrono Trigger. Persoonlijk vind ik FF7 de beste game ooit. Als 2e Secret of Mana maar deze werd in de 1e ronde nipt door Chrono Trigger verslagen. Chrono Trigger word op dit moment geowned door FF7. Helaas heeft geen enkele XBox game de laatste 16 weten te behalen.
Chrono Trigger is inderdaad ook geweldig anders zou hij ook niet in de finale gekomen zijn. Alleen jammer dat dit tenkoste van Secret of Mana moest zijn.
Jah beide van Square (toen nog niet samen met Enix) XBox games die mee deden : Halo : Combat Evolved --> 1e ronde verloren van : StarCraft (PC) Star Wars : KOTOR --> 1e ronde verloren van : GTA : VC
Maar ik snap eigenlijk why allemaal RPG zijn. Ja de japaners, maar er zijn toch meer Eu en Usa gamers of vergis ik me?
Niet allemaal RPGs hoor. Ninja Gaiden word niet echt goed gevonden. Ze pakken alleen de allerbeste games. Ninja Gaiden (retro) was ook niet gekozen maar ik vind die persoonlijk beter als de nieuwe.
We zullen wel zien wie wint. Valt me wel op dat de oude games winnen. (why not Ninja Gaiden it rulezzzzz)
Waar ik op gestemt heb? Final Fantasy 7 natuurlijk Het verhaal, de uitdaging, de characters, de sfeer, de actie, de dramatiek enz... alles was perfect aan deze game. Wat mij betreft laat het de concurrentie ver achter zich _0/
Omdat het niet zoveel voorstelt in vergelijking met de wel-genomineerde games, zeker als je bekijkt in welke tijd de spellen zijn gemaakt.
Ik denk dat de nominatie tot 90% cker wel klopt. Ik mis niet echt games die er tussen zouden moeten staan.
Chrono Trigger 41.99% 26049 Final Fantasy VII 58.01% 35984 Tussenstand tot nu toe. Zit wel gebakken voor FFVII