Best Game Ever !!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GForce, 6 jun 2004.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    ik denk dat FF7 ook wint.
    maar ik hoop nog steeds crono trigger.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Final Fantasy VII is iig nog steeds uit aan het lopen. Zojuist had hij al meer dan 10.000 meer als Chrono Cross. Chrono Cross stond trouwens in het begin nog ff voor. Tot aan de 200 stemmen was dat volgens mij.

3. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer is de uitslag er?

4. the_man0

the_man0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is zekr ninja gaiden

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    :confused: hoe bedoel je?

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    FF7 vind ik persoonlijk de betere.
    Maar het allesbeste spel ooit vind ik Zelda The Ocarina of Time.
    Dit spel heeft gewoon alles wat een game moet hebben.

7. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind toch dat Secret of Mana had moeten winnen.

8. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Die sloeg nergens op, hoe kan je een xbox FPS game nou vergelijken met een PC RTS game :+

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hoeft ze niet te vergelijken. Je hoeft alleen te stemmen welke je beter vind.

@Nightbringer: ik weet niet wanneer de uitslag is. De andere kerer duurde het steeds een dag.

@wouterxbox: Zelda OOT werd in de halve finale verslagen door FFVII. Het is inderdaad een geweldige game.

10. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zoals altijd wint FFVII... Snap niet wat mensen er echt in zagen... Maarja, zal ik wel weer zijn :)

11. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had super metroid graag wat hoger gezien, en chrono trigger had mogen winnen van FF :mad:. Er zijn ook een paar games die niet meededen, waarschijnlijk omdat ze niet al te goed verkochten. (sacrifice, gaints: citizen kabuto... van deze games heb ik erg genoten)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Veel mensen vinden dit een geweldig spel. Maar ik kan heel goed begrijpen dat andere die niet vinden. Het is zon spel waarvan je zegt je vind m heel goed of helemaal nix aan. Je moet van het genre houden. Houd je van RPGs dan is dit waarschijnlijk het beste spel in die catagorie.

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

Sorry maar dat FF7 wint vind ik nogal verrassend. Of in ieder geval blijkt hieruit het karakter van de stemmers, die veelal niet verder kijken dan de middenmoters. Volgens de gamepers was de beste game ooit The legend of Zelda: Ocarina of time. Een spel dat qua gameplay toch wel even wat tandjes beter is dan FF.

Mijn beste game aller tijden is het briljante Nghts van Sonicteam opd e Saturn. Een prachtige gevoelige game, die artistiek verantwoord is. Daarna komen voor mij Mario 64 en bovengenoemde Zelda. En natuurlijk Sonic3 and Kuckles.

FFVII werd door de onafhankelijke pers massaal afgedaan als geslaagd. Ik vind het wat betreft gameplay maar een lineair spel dat vooral drijft op de cutscenes. Reden dat dit spel het zo goed doet is de bekendheid bij het grote publiek. Daar waar FFVII destijds overal rond de negen kreeg, liepen alle reviews van Ocarina rond de 10.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2004
  14. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet jou ff corrigeren ;) ik denk niet dat elke RPG fan perse Final Fantasy het beste vind.. want Final Fantasy is Turn Based. Dus wat ik wil zeggen is dat jij beter kunt zeggen dat FF7 het beste Turn Based RPG is, en dat als je van turn based rpg's houdt dat FF het beste is uit de RPG reeks.

ff offtopic: wie vind FFX beter dan FF7? ikzelf vind FFX beter :D

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Er is maar 1 beste game ever :

Sid Meier's Pirates!

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De beste game ooit is gewoon Starcraft Broodwar.. Punt.

17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Stelletje cultuurbarbaren :+ : beste game is gewoon Panzer Dragoon Orta _O_

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind het systeem met het grote speel bord wel erg cool. Maar het verhaal en de gameplay van FF7 vind ik toch stukken beter.

19. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    wel opvallende uitslag, bij gamespy hadden ze ook zoiets gedaan en toen was de finale geloof ik half life-super mario3.. en daar kwam FF7 nog niet eens in de buurt en Chrono Trigger ook niet. Ik vind het ook niet echt goed dat twee rpg's in de finale staan.. pak dan een rpg en een shooter ofsow..

20. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Pacman... gewoon meesterlijk spreek voor zich!

Deel Deze Pagina