Wat voor soort kabeltje heb je nodig om dvd's vanaf je computer op je televisiescherm af te kunnen spelen? Kan dit uberhaupt wel, zo ja wat heb je er allemaal voor nodig?
Een videokaart die tv out ondersteunt. Als je dat hebt kan je achterin een gele stekker stoppen en deze ook in de tv naast de rood/witte tulpstekker. Er zijn ook andere soorten stekkers die werken maar dat is verschillend per pc/videokaart.
en een geschikt dvd programma op je pc. De meeste programmas (windvd, powerdvd) zullen niet toestaan dat je dvds afspeelt op je tv.
Even een vraagje, waarom speel je die dvd niet gewoon af in je Xbox/DVD-speler? Illegaal of heb je geen Xbox?
Ik doe het ook weleens zo want heb m'n surround systeem op m'n pc, maar ik krijg altijd van die strepen in beeld als er bijvoorbeeld veel actie plaats vind. Komt dat nou gewoon omdat die poort het niet trekt of kan je dat ergens instellen??? Heb Geforce 4 met een svideo kabeltje.
sorry hoor, met ik heb met allebei de progjes dvd's perfect op mijn tv kunnen afspelen. zowel met een GeForce 2 Ti, een Radeon 9700Pro en een 9800Pro.
Daar hebben die programmaatjes niks over te zeggen. Je moet gewoon bij de scherminstellingen de tv selecteren, je krijgt dat gewoon alles op je tv (of doet dual screening, dan moet je de tv als primary instellen) Greetz