DVD's vanaf je PC op je TV afspelen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door tha messenger, 28 mei 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Wat voor soort kabeltje heb je nodig om dvd's vanaf je computer op je televisiescherm af te kunnen spelen? Kan dit uberhaupt wel, zo ja wat heb je er allemaal voor nodig?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Een videokaart die tv out ondersteunt. Als je dat hebt kan je achterin een gele stekker stoppen en deze ook in de tv naast de rood/witte tulpstekker. Er zijn ook andere soorten stekkers die werken maar dat is verschillend per pc/videokaart.

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    en een geschikt dvd programma op je pc. De meeste programmas (windvd, powerdvd) zullen niet toestaan dat je dvds afspeelt op je tv.

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ok, welk programmaatje prijzen jullie aan?

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Windows Media Player werkt gewoon, denk ook niet dat BSplayer er een probleem van zal maken :+

6. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, waarom speel je die dvd niet gewoon af in je Xbox/DVD-speler?

Illegaal of heb je geen Xbox?

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Of geen dvd-kit, misschien.

8. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het ook weleens zo want heb m'n surround systeem op m'n pc, maar ik krijg altijd van die strepen in beeld als er bijvoorbeeld veel actie plaats vind. Komt dat nou gewoon omdat die poort het niet trekt of kan je dat ergens instellen??? Heb Geforce 4 met een svideo kabeltje.

9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ja ach dat branden, ik ben gewoon ff van alles aant proberen met me xbox en dvdtjes

10. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ken ik jou?

11. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    sorry hoor, met ik heb met allebei de progjes dvd's perfect op mijn tv kunnen afspelen. zowel met een GeForce 2 Ti, een Radeon 9700Pro en een 9800Pro.

12. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben die programmaatjes niks over te zeggen. Je moet gewoon bij de scherminstellingen de tv selecteren, je krijgt dat gewoon alles op je tv (of doet dual screening, dan moet je de tv als primary instellen)

Greetz

Deel Deze Pagina