Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamespy is ook erg lovend over de game

    Ik heb echt zin om hem te spelen. Vooral ook om het verhaal, omdat ik na het zien van Pitch Black wel benieuwd ben geworden wat Riddicks verleden is enzo. En krijg je ook te zien dat ie die eyeshine krijgt. Lijkt mij ook een sfeervolle game. Met een beetje mazzel heb ik al wel de xbox demo binnenkort, of de gehele versie, moet ik nog effe afwachten. Zal dan me indrukken geven.
     
  2. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil pitch black zien, maar geen van de videotheken heeft hem hier.
     
  3. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt eind juli uit:D
     
  4. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel krijgt positieve reviews man!
    Ik volg dit spel maar een maand dat dit spel niet meer is gehyped ik ga hem denk ik ook zeker halen.
    En dat de speelduur kort is vind ik niet zo erg als er maar co-op en multyplayer in zit wel jammer dat de game geen xboxlive ondersteunt.
     
  5. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik slecht nieuws voor je, er zit geen co-op multi-player in. het is echt een single player only game. Maar dat maakt voor mij ook nix uit. Het is gewoon een echt goede licentiegame, zie je niet vaak. Ik ga zeker deze game krijgen.
     
  6. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, heb toch nog geen live dus multiplayer maakt me niet zoveel uit, en Ninja Gaiden speel ik nu ook binnen 10 uur uit en die blijf ik maar opnieuw spelen _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2004
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    deze game heeft volgens mij de engine van die judge dredd game!
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    als gamespot zegt dat dit een spel is waar je puur een xbox voor koopt dan is het ook wel zo, style!
     
  9. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej ik heb de xbox demo nu binnen en hij speelt erg lekker, word echt een leuk spel. je kan lekker iemand van achter besneaken en dan ze nek omdraaien, of iemand lekker in elkaar beuken met je vuisten. En de wapens zijn ook relax. Je kan er ook melee attacks mee doen, als je dan iemand ongemerkt van achter melee attacked, valt ie meteen neer, net als de nek-omdraai move. De game heeft Doom III achtige belichting en dingen zoals ragdoll physics en bumpmapping. De controls zijn erg relax en als je xbox shooters gewend bent zit je er zo in. Alleen dat Y reloaden is ipv X of A das effe wennen. Maar het spel zit technisch echt goed in elkaar. Je ziet als je naar beneden kijkt ook je eige lichaam en samen met het vechten in first person heeft het idd iets weg van Breakdown. Ook explosies zien er mooi uit. Je kan in sommige kamers ook alle lichten uitschieten en je hebt voor ieder wapen een andere flashlight met een andere lichtkleur, leuk bedacht. Klimmen op verhogingen, railingen en dozen e.d. gaat via 3rd person, zodat je makkelijk kan zien waar je heen gaat, beetje a la Splinter Cell. Ik wil zeker de full version hebben na het spelen van deze demo, het smaakt naar meer.
    Mensen die live webcam beelden willen zien van mijn demo, kunnen me toevoegen op msn, stuur me dan effe een PM als je dat wilt, dan krijg je een persoonlijke real-time demo te zien van me via msn. *)
     
  10. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    cool!!!!
     
  11. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    In de USA is hij al uit (1 Juni). De film komt daar op 11 juni uit. Op 1 juni is er daar ook een special edition DVD van pitch black uitgekomen. Ook een erg goede film vind ik.

    http://www.thechroniclesofriddick.com/
     
  12. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pitch black ook al een stuk of 10 keer gezien en hij blijft mooi...ik kan niet wachten op de 2de film en het spel natuurlijk:D
     
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    op gamespot staat ook een videoreview die gratis te streamen is.
     
  14. MazeWing

    MazeWing Bla

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net uitgespeeld en dit is dus echt m'n beste xbox game tot nu toe. Het komt maar zelden voor dat games mij van het begin tot het einde kunnen boeien, maar deze heeft het (naast de metal gear solid games) voor elkaar gekregen. Ik heb er zo'n 11-12 uur over gedaan en ook al zit er geen multiplayer in, je voelt je echt niet genaaid dat het zo kort is. Verder zijn de graphics gewoon kwijl en de voice acting is ook 1 van de beste die ik gehoord heb.

    Verder is de gameplay ook helemaal geweldig. Steeds voldoende afwisseling, zeer goede sfeer en ook wat kleine rpg dingetjes zitten erin.
     
  15. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dit spel al ergens verkrijgen, ben op zoek naar een spel dat mijn tijd kan invullen totdat Doom3 EINDELIJK eens uitkomt.

    (quote) Heej ik heb de xbox demo nu binnen en hij speelt erg lekker (quote)
    . Waar heb je de demo vandaan?? Misschien slim om eerste de demo te proberen als deze te verkrijgen is voor dat ik het spel koop.
     
  16. Dolce

    Dolce Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat er geen auto aim functie erin zit zoals bij Halo. is het daardoor niet moeilijk om goed te richten?
     
  17. steveshit

    steveshit Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind t richten tot nu toe vrij lastig, maar het is echt een zwaar brute shooter. Onbegrijpelijk dat ik hier nooit iets van gehoord heb. T ziet er te bruut uit en grafisch is t echt te bruut gewoon. Helemaal die lichteffecten. Ik heb net een uurtje gespeeld en ik ben benieuwd hoe de gameplay zich ontwikkeld. Ik las namelijk her en der dat die niet echt ontwikkeld.
     
  18. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het richten juist lekker, er zit idd geen auto-aim of hulpmiddel in zoals bij Halo, maar ik heb echt geen moeite met richten, bijna net zo makkelijk als halo, vind ik zelfs. Krijg deze week als het goed is ook de full game. Echt een sleeper hit vind ik. Heb de demo nu al meerdere malen op verschillende manieren uitgespeeld, ook leuk om die droid aan het einde te besluipen en uit te schakelen :p.
     
  19. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik hoop dat je dat als een grap bedoelde.

    De grapichs van CoR zijn te vergelijken met DOOM3 en Halo2. Adembenemende grapichs die gebruik maken van 'normal mapping' en brute licht effecten(self shadowing etc etc). Wel jammer dat je tijdens de Cut Scenes en af en toe tijdens de gameplay last krijgt van sleche AA (gekartelde randen etc)

    Ik heb de full game al trouwens (import) en het is echt een coole game. De gameplay is afwisselend: soms schieten, soms stealth, soms hand to hand en veel side qeusts.

    een zekere aanrader
     
  20. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb best veel reclame gezien over die game op IGN. Lijkt me wel vet
     

Deel Deze Pagina