hallo, Als je met een linkcable speeld bij halo krijgt je xbox een naam, mijne is whicker (k*t naam), weet iemand of je die naam kunt veranderen, en zo ja: hoe?
met doa3 moet je ergens de higscore hebben en de naam die je dan invoert, zo heet dan voortaan je xbox.( je kan het ook weer veranderen door de highscore die je zelf neer heb gezet weer te verhogen) het kan ook met een ander spel maar ik weet niet welk spel dat is.
Hmm lijkt me sterk dat je d.m.v. het invoeren van een highscore in een spel je xbox naam kan veranderen.. Maarja het kan
nou er was nog een ander spel dat je je naam kon veranderen, maar ik zou echt niet weten welk spel dat was. anders moet je maar goed gaan zoeken op internet. veder kan ik je echt niet helpen.
naja, maar als je nickname nou Wicker is ofzo, is het wel kut. Het lijkt op iets als "Swiffer" ---> ik bedoel maar WTF !?!
ik heb ook even voor je op gezocht: Dead or Alive 3 - Play Survival or Time Attack mode until you rank in the top ten. Name entered for the scoreboard will be your new Xbox name. Return to Castle Wolfenstein - Create a Live nickname (Live not required). Nickname entered will be your new Xbox name. Cel Damage - Create and save a profile. Profile name will be your new Xbox name. MotoGP - Same as Cel Damage. RSC2- profile name becomes your xbox name dus dit zijn de enigste manieren om je xbox een naam te geven
Die van mij heet NINJA !!! En nee die heb ik niet zelf bedacht (ik heb geen doa 3 ). Die van mijn buurjongen is Big BEAR en die van de andere buurjongen Victor (zijn broertje had DOA3 eens uit gespeelt )
die van mij heet Hollywood is bestwel goeie naam OUWE Hollywood van hollywood of Hollywood van topgun of hollywood van......
Mijn Xbox heet ook Hollywood. Kan ook niet anders dat ze dubbele namen geven, er zijn miljoenen xboxen geproduceerd.
hij neemt soms ook van andere spellen saves over. Zo hete mijn xbox eerst naar mijn opgeslage setup voor motoGP2
Het is misschien een hele andere vraag. Maar als je een naam invoert in DOA 3 of Motogp, kan ik die namen dan ook weg halen? Ik heb overal gekeken hoe dat zou moeten maar ik weet niet hoe.