Onwijs spijt van jouw L!VE actie?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sora, 8 jun 2004.

  1. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    wie heeft er wel is zoiets doms gedaan op xbox live waarvan je nu denkt dat je dat beter niet had kunnen doen?
    voorbeeld, een nieuwe gamertag gepakt of uit je clan gestapt??
    ikzelf was eerst best goed in 1st person shooters en toen raakte ik verslaaft aan phantasy star online. Ik heb dat spel 1170 uur gespeeld en sindsdien kan ik stukken minder goed schieten en daar heb ik echt spijt van, wie heeft er nog meer zoiets stoms gedaan??
     
  2. Nemhauser

    Nemhauser Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    5
    LOL, ik heb jou ooit in m'n friendslists gehad. Maar omdat je ALTIJD Phantasy Star Online speelde en nooit wat anders, heb ik je er toen uitgeflikkerd. :+
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ah, ik dacht dat je bedoelde spijt van live aan te schaffen.
    Heb ik zeker niet. Ik vind het helemaal niet erg, in het begin deed ik constant rainbow six, maar als je nieuwe spellen (met of zonder live) koopt is het logisch dat je die ook speelt en dat 'het gevoel' van andere spellen dat je krijgt door ze veel te spelen verdwijnt zodat je minder goed bent.
    Maar dat komt meestal snel genoeg terug als je het weer even opneemt.
    Ik heb dus zeker geen spijt dat ik minder goed ben omdat ik andere spellen 'oefen'/'speel'. Het gaat er toch maar om dat je je op die moment vermaakt? En als je terug goed wil worden in dat ene bepaalde spel, oefen dan gewoon terug...
    Ik ben totaal niet zo'n statistic-lover, en vind het dus ook totaal niet erg dat ze na een tijd verzwakken, eenmaal je terug beter wordt zal het wel verbeteren dus.
    "quote: There are 3 lies; lies, damned lies and statistics"
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  4. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    wat is je gamertag dan want ik kan me jou niet herrineren
     
  5. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens wat mensen van DuCyCo uitgescholden in mijn jonge jaren, omdat ik niet wist wie ze waren. Gelukkig heb ik nu een nieuwe gamertag en zullen ze het waarschijnlijk ook niet meer weten.
     
  6. Scorpy

    Scorpy XBox360 n00b

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gamertag genomen MET mijn clantag ... (ScorpionPR) ... ik heb zelfs het domain scorpionpr.com gekocht ... erg stom ... want ik ben bij pr weg en heet nu =WO=Scorpion .... lekker hanidg met je emailadres enzo en dus ook met je livetag ...
    Hij is in ieder geval op 1-09 afgelopen ... dan koop ik gewoon een nieuwe en geen verlenging.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb een keer hard geroepen "Als we deze clanmatch niet winnen, stap ik uit de clan" we verloren maar ik ben er nog steeds in, en ik ben zeker niet van plan eruit te gaan !

    _0/
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik scheld veel te weinig op Ducyco, en who the hell is dat? Een banjo speler?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2004
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er spijt van dat ik soms van die kleine jochies tegenkom die gelijk beginnen te schelden als je de server binnenkomt. Kinderen van tegenwoordig hebben echt geen manieren:

    Situatieschets:

    Je komt in een server van Rainbow 6 en er staat "waiting for server response". Ondertussen hoor je mensen wel praten. Soms duurt het wat langer dan anders.

    Laatst was ik in een server en het ging als volgt:

    "waiting for server response"

    Ondertussen;

    Hey Lekkerbek, klootzak donder op naar beneden, hup ga dan. donder op naar beneden. schiet eens op. Kick hem dan maar, kick hem kick hem.

    Dit alles binnen een tijdsbestek van 5 a 10 seconden en nog steeds "waiting for server response". Het waren jonge jochies (schat 10 a 12) of ze hadden voice mask op. Bovendien.....ik ken die gasten niet eens.

    Ik vind dit soort gedrag absoluut niet normaal en ik heb medelijden met hun ouders dat ze zulke kinderen hebben. Ik heb er dus spijt van dat ik dat soort gasten heb meegemaakt.
     
  10. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk zegt iedreen wel is: Fuck ik ben dood. Of je scheld een beetje van kut weer dood. Maar niet een ander gaan zitten uitschelden, dat vind ik niet kunnen.
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Als mensen irritant zijn dan scheld ik welleens jep ik weet het ik schaam me ook. Bijvoorbeeld bij Rtcw als je op beach invasion de hele tijd een ventje hebt die (axis ventje) als de allied weg zijn uit de bunker hem terugpakken en dat over and over and over again...
     
  12. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Jah, ik heb ook weleens van die irritante jochies van 10 in een game.

    Bijvoorbeeld laatst in Counterstrike, ik zit ontzettend lekker te gamen met wat engelse luitjes, echt mooie uitgebalanceerde teams, een hoop fun dus. Helaas wist een gast van 10-12 jaar de pret snel te bederven door de hele tijd expres in zijn microfoon te hijgen en te gillen en ook iedereen neer te schieten (dus ook zijn teamleden). Het was een dadicated server, dus hij kon niet gekicked worden :'-(

    Uiteindelijk hebben wij hem weggejaagd door hem uit te schelden dat hij op moest oprotten }:]
     
  13. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me nu niet echt zo'n moment bedenken...soms wel eens gehele server gekickt bij dtm omdat ze me vol de mmuur in duwde en ik achteraan lag met een zwaar kapotte auto , maar dtm kun je alleen kicken niet bannen van server dus na minuut was iedereen terug en nogal kwaad omdat ik ze gekickt had...terecht ook wel :'-(
     
  14. Lionhard

    Lionhard Guest

    Als je je gwoon goed en normaal gedraagd hoef je geen spijt te hebben :cool:

    (al baal ik er wel van dat bij de mm3 finales in utrecht in de 2e ronde ik uit de bocht gebeukt werd..)
     
  15. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Damn., ik ben uit RTCW clan gestapt omdat ik het niet meer speelde, ik heb die clan zowat opgericht, want het was eerst een stel vrienden van mij waarmee we samen hele tijd RTCW'de en toen hebben 2 mensen die clan op gericht, met mij er bij en nu blijkt het een van de beste clans van RTCW te zijn :)
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hoe heet die clan dan?
     
  17. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daarnet een spel verloren met splinter cell, en ik was zo pissig omdat ik hem zo bijna had, en toen toch verloor. Toen had ik gequit, baal ik nu ontzettend van
    Was trouwens B2L of zo
     
  18. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    tja, ik heb steeds last van disconnects bij splinter cell, baal ik ook van, kan ik helaas niets aan doen
     
  19. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach S0RA maak je niet druk, je hebt nog een lange vakantie te gaan om voor Halo2 te oefenen. ;) Wordt trouwens tijd dat we weer eens gaan SC-en, vanavond?

    Kelo
     
  20. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Je weet toch, ik ben gestopt met SC
     

Deel Deze Pagina