Om deze thread maar even te gebruiken, lijkt me het beste voor mijn probleem. Ik ben waarschijnlijk genoodzaakt om windows eropnieuw op te zetten, dit is geen probleem. Maar ik heb Windows 2000, XP Home en XP Pro. Draai nu XP Home en loopt soepeltjes op nieuwe pc, maar welke is aan te raden (wordt waarschijnlijk Home of Pro)? Wat is nou het voordeel van Pro? Heb deze versie namelijk op een andere pc draaien en heb er niet zoveel op gewerkt en ook geen verschil in gezien. Misschien iemand die weet waarmee Pro zoveel verschilt van Home, is ie misschien beter met netwerken?
mwa het draait... maar de vraag is of het nut heeft ik had windows 2000 vroeger op een P1 133 met 32 MB ram draaien, het ging wel beetje traagjes Toen had ik zelf een P2-300 op m'n kamer staan met 128 MB ram en daar draaide windows 2000 als een zonnetje op, echt spelletjes spelen ging ook redelijk iets trager dan onder windows 98 maar niet merkbaar trager en aangezien ik stabiliteit voor snelheid verkies draaide ik dus windows 2000
ik vind win98 zo standaard en ik heb winxp drop gehad maar die liep (natuurlijk) eg sloom (5 minuten opstarten) dus dan denk ik dat ik win2000 maar eens ga uitprobern en w88 totdat binnenkort de nieuwe pc komt (werd eg tijd)