[marktonderzoek] Xbox live accounts

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Shcaap, 8 jun 2004.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zat eens te denken.
    Zou het mogelijk zijn om xbox live accounts te verkopen via memcard?

    stel een van jullie zonder creditcard geeft mij een starters pakket, een gamertag en een memcard

    Dan maak ik het account aan op mn creditcard

    en stuur de memcard trug ( tegen kleine vergoeding
    dan zeg ik het op na een jaar of vraag een bedrag per maand ( iets meer dan je voor xbox live moet betalen)

    Is dat technisch mogelijk en kunnen de gebruikers dan nix vreemds doen ( ik zet premium content uit)

    ik neem aan dat er wel intresse is. maar ik heb ook weer geen zin om door iedereen genaaid te worden
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe wilde je dat gaan doen met verlengen dan, als het abbo afloopt? Levenslang live voor de kosten van een starterskit + MU??
     
  3. hutkofer

    hutkofer Guest

    Jah, vooral hier posten... :{
     
  4. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    pm mij ff als dat werkt:p
     
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je het risico lopen voor een paar stuivers?
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik er eens over na denk, het is wel mogelijk natuurlijk. Je kunt met de gegevens van de ander alles zelf regelen... Maar dat risico zou ik er ook niet voor lopen hoor.
     
  7. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het zoiezo niet in de ruilthread moet, en het lijkt me een slecht idee, want ze kunnen allerlij dingen doen via jou creditcard, 2 jaar verlengen ofzo ben je zo 120 euro kwijt.
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    hoe bedoel je? als je even kijkt heb je voor abo verlengingen en premium content de laatste getallen van de cc nodig
    die geef ik gewoon niet
    willen ze na een jaar nog steeds live, dan vraag ik bv 10 euro per maand ( maak ik ook wat winst) uiteraard verwacht ik wel enkele "klanten" als dit

    (ps ik weet niet of dit wel een correct topic is hier)
     
  9. Golddust

    Golddust Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet zeker als ik hier aan meedoe dat het niet goed gaat.
     
  10. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ga je de mist in, bij de memory card zal je de code moeten geven voor het inloggen en met die code kan je bij de cc code komen.
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    aha, daarom dit onder zoek, dus als je op je xbox live account op je memcard wil komen
    of kopieren, dan moet je dus de laatste getallen van je creditcard hebben?

    als het antwoord ja is, dan mogen jullie het topic sluiten.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  12. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit!!! Dit zou heel goed kunnen werken

    Je kunt zonder problemen je xboxlive acount op een memory unit zetten zonder dat je daar een code of iets degerlijks voor nodig hebt. Dus wat deze jongen wil kan gewoon zonder problemen.

    Ik denk alleen dat je vergeet dat het abonnement verlengen automatisch gebeurd. Dus hoe ga je de betaling regelen na het jaar.

    verder is het ook maar mogelijk om 8 live acounts op 1 xbox te zetten. Dus het beheren van dit verhaal zal moeite kosten.

    Dus ja technisch geen probleem uitvoerbaarheid heeft grote haken en ogen.
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    mooi, ik was ff mn thread kwijt,
    Moderator, Excuses voor het plaatsen in het verkeerde forum, ik vond het persoonlijk wat een grijsgebied.

    Dus nu heb ik even been bevestiging nodig dat je zonder code (hoogstens wachtwoord) een live account kan verplaatsen via memory card ( ik ben er van op de hoogte dat je niet tegelijk kan inloggen)

    als dat zo is, is er dan ook een limiet aan gamertags per cc of alleen per xbox?

    //edit

    Oh ja, en ik registreer het dan op mijn email zodat ik het kan onderhouden en kan opzeggen wanneer ik wil ( doe ik niet zonder reden hoor)

    als alles technish mogelijk is, dan zal ik een soort over een komst maken en zo ( ik ga me zelf beveiligen ;) )
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    shcaap hoeft alleen maar te onthouden wanneer hij het account heeft aangemaakt .. hij kan deze dan vervolgens opzeggen
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    dan ga ik morgen ff een memcard kopen en ff wat testen, als alles werkt ga ik probere eerst aan een neefje te verkopen
    en dan misschien hier.
     
  16. MagicMark

    MagicMark Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke he ;)
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    best mag jij ook proefpersoon zijn
     
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    uit nieuwsgierigheid, wat ga je kosten voor een jaar dan?? Begin lekker hoog man, vooral hier zijn er verslaafden die er makkelijk 40 euro extra voor willen lappen omdat mams geen cc heeft _O_ . Jij loopt met het risico en komt met het idee, dat is ook wat waard!! :D
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    tja, eerst wou ik even weten of het werkt, want ik weet dat er animo voor is. ik zat te denken aan e10 eurie per maand of e100 per jaar ( beetje winst mag toch wel? )
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat per maand is erg lastig lijkt me, tenminste met mensen waar je op afstand mee handelt. Het lijkt mij niet erg handig om iedere maand dat geld over te laten maken, je moet controleren of het geld er is etc. Per jaar ben je meteen verzekerd van je geld met weinig moeite en er ken een stuk minder mis gaan.
     

Deel Deze Pagina