Mortal Kombat of Dead or Alive

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fable, 8 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fable

Fable Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet welke ik zou kiezen: DOA heeft vette graphics maar heeft weinig extra's. Mortal Kombat heeft een Singele Player Mode, Puzzle, Chess Mode en is legendaris, maar de graphics komen niet echt in de buurt van DOA. Wat vinden jullie?

2. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    geloof mij...jij wilt DOA, t gaat uiteindelijk om t vechten toch? niet de extras... en als je mortal kombat op dat vlak vergelijkt met DOA dan zuigt MK echt pik...dikke pik

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    is natuurlijk eigen keus, maar ik ben met doa toch lang bezig geweest om alle pakjes vrij te krijgen. het lijkt trouwens ook heel nep als je geraakt wordt bij mortal combat.

Je kan natuurlijk ook even wachten op doa ultimate, die komt in het najaar ergens uit.

4. Rmeijer

Rmeijer Regime Life!

Leuk Bevonden:
    0
    Dead or Alive of Soul Calibur II

5. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hangt ervanaf waar jij van houd en wat je zoekt in een game. Een vechtspel blijft een vechtspel. Het gaat er dus om waar je het lekkerst mee kan spelen. Zelf vind ik MK niet zo geweldig vind de graphics niet supper en vind ik het niet van het zelfde niveau als MK3. De extra´s zijn wel leuk maar dan zou ik zeggen koop een leuke colectergame met deze spelletjes.

Doa ziet er goed uit en heeft een goed vecht systeem wat makkelijk is om te leren maar erg moeilijk is om in te overheersen. Straks ook nog de toevoeging van xbox live en de orginele saturn versie maakt dit voor mij een beter spel als MK ooit zou worden.

Hallo in vechten zijn we kut dus laten we maar wat extra´s verzinnen om het vechten te verdoezelen.

6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    DoA 3 heeft hele prettige training en ziet er echt strak uit. MK ondersteund ook geen breedbeeld, is ook belangrijk natuurlijk 8)

7. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou eigenlijk voor soul calibur gaan, maar omdat je vraagt doa of mk zou ik voor doa gaan. Het vechten in MK zuigt en is 2d in een 3d jasje.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, helaas. Dit soort topics zijn opsomtopics en daar komt nooit iets nuttigs uit.
    Waarom? Omdat men een persoonlijke meningen geeft.

En daar kun jij, als andere persoon zijnde, nooit je iegen mening door vormen.
    Vandaar mijn advies, lees wat (p)reviews.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina