Ben je dom ofzo Wat wij zeggen is dat hij niet over de xbox praat!!! Hij praat alleen maar over andere dinger zoals het geweld enzo in games
Niet elkaar gaan uitschelden, heeft geen nut in deze thread. Hij vat het alleen zo op en voor de rest niet
Beter dát dan zeggen waar het op staat; Er is op dat moment niks nieuws onder de horizon. Reken maar dat jullie daar helemáál gek van worden.
Nou hij kon ipv onzin nieuws zeggen over dat Battlefield MC komt of iets over Brothers in Arms of over Juiced over dit over dat over je snapt wel wat ik bedoel. Hier op xbw hebben ze elke dag wel nieuwtjes waarom hij niet. Er zit voor hem zelf een maand tussen.
Hahaha, wat een suffe thread dit zeg. Als iemand in een colofon van een gamesblad negatieve dingen zegt over de xbox, dan léés je zijn column toch gewoon simpelweg niet. Er staan zat andere dingen in de PU die veel boeiender zijn
Ik lees het eigenlijk altijd en alleen die ene keer dat hij zichzelf nog even moest verantwoorden cq verdedigen is hij buiten het Xbox gebied betreden. Big deal.
Beter lezen want hij heeft het in 1 collum ook over Club Ajax footbal dat dat zuigt. Ik lees wel een review om dat te weten.
Als ik iets wil weten over Brothers in Arms, Juiced of Battlefield, dan lees ik dat wel in previews of E3 Verslagen.
Ja sommige mensen willen misschien dit in het collum horen en zn mening erover horen. De laatste reply slaat eigenlijk nergens op want waarom zou je dan de pu halen? Je kan reviews toch ook op internet lezen?
Misschien had de beste knul wel een heel erg leuke mening over Club Football. Iemands column afkraken omdat hij wat anders schrijft dan je graag horen wil (en dan zelfs wat betreft het onderwerp) is wel heel raar. Beter nog, waarom proberen bepaalde mensen altijd direct op iets te zeiken in plaats van te proberen opbouwende kritiek te leveren? In plaats van achter iemands rug om, de betreffende persoon eens aanspreken op iets dat je niet aan staat. Denk dat de PU daar genoeg mogelijkheden voor heeft.
Ja waarom zou ik dingen die niet over de xbox gaan in het XBOX(<-- lees xbox) COLLUM willen lezen? En nee ik heb net niet gezegd waarom ik sommige collums van hem dom vond. En sorry maar ik zie J.J niet elke dag dus zal het wel zo moeten. En als je email naar YO POST stuurt krijg je een antwoord waar je niet op te wachten staat want je wordt daar alleen maar afgezeken.
nee dat is steven j.j. is die grote brede gast die de columm "ff bij praten over de xbox"doet waar deze hele thread over te doen is
Was dat niet boris? Edit: Ik vind deze thread een verspilling van goed forumpapier. JJ's teksten zijn objectief, en hij zegt maar net waar het op staat. Of jullie dat niet bevalt is een ander verhaal.
In principe ben ik het hier wel eens met sommige aantijgingen, maar die kunnen denk ik beter op de PU-website neergezet worden dan hier. Dat maakt wellicht meer discussie los