J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DiaLogical, 7 apr 2003.

1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ben je dom ofzo |:- Wat wij zeggen is dat hij niet over de xbox praat!!! Hij praat alleen maar over andere dinger zoals het geweld enzo in games :'-( :'-(

2. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Niet elkaar gaan uitschelden, heeft geen nut in deze thread. Hij vat het alleen zo op en voor de rest niet ;)

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Weet ik sorry mijn excuses heb nogal stress in huis

4. FabianNL

FabianNL Guest

sorry...en zal er dan ff op letten of ie nou echt over de xbox praat of niet

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    dit viel mij dus ook al op, wat een onzin!

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Beter dát dan zeggen waar het op staat; Er is op dat moment niks nieuws onder de horizon. Reken maar dat jullie daar helemáál gek van worden.

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nou hij kon ipv onzin nieuws zeggen over dat Battlefield MC komt of iets over Brothers in Arms of over Juiced over dit over dat over je snapt wel wat ik bedoel. Hier op xbw hebben ze elke dag wel nieuwtjes waarom hij niet. Er zit voor hem zelf een maand tussen.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hahaha, wat een suffe thread dit zeg. Als iemand in een colofon van een gamesblad negatieve dingen zegt over de xbox, dan léés je zijn column toch gewoon simpelweg niet. Er staan zat andere dingen in de PU die veel boeiender zijn

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ik ben niet de thread starter maar sommige geven niet toe dat J.J gewoon zuigt met zn collum

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik lees het eigenlijk altijd en alleen die ene keer dat hij zichzelf nog even moest verantwoorden cq verdedigen is hij buiten het Xbox gebied betreden. Big deal.

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Beter lezen want hij heeft het in 1 collum ook over Club Ajax footbal dat dat zuigt. Ik lees wel een review om dat te weten.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als ik iets wil weten over Brothers in Arms, Juiced of Battlefield, dan lees ik dat wel in previews of E3 Verslagen.

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja sommige mensen willen misschien dit in het collum horen en zn mening erover horen. De laatste reply slaat eigenlijk nergens op want waarom zou je dan de pu halen? Je kan reviews toch ook op internet lezen?

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien had de beste knul wel een heel erg leuke mening over Club Football.

Iemands column afkraken omdat hij wat anders schrijft dan je graag horen wil (en dan zelfs wat betreft het onderwerp) is wel heel raar.

Beter nog, waarom proberen bepaalde mensen altijd direct op iets te zeiken in plaats van te proberen opbouwende kritiek te leveren? In plaats van achter iemands rug om, de betreffende persoon eens aanspreken op iets dat je niet aan staat. Denk dat de PU daar genoeg mogelijkheden voor heeft.

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja waarom zou ik dingen die niet over de xbox gaan in het XBOX(<-- lees xbox) COLLUM willen lezen?

En nee ik heb net niet gezegd waarom ik sommige collums van hem dom vond. En sorry maar ik zie J.J niet elke dag dus zal het wel zo moeten. En als je email naar YO POST stuurt krijg je een antwoord waar je niet op te wachten staat want je wordt daar alleen maar afgezeken.

16. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wie is jj btw die kale met dat sikje en dat irritante hondje?

17. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is steven j.j. is die grote brede gast die de columm "ff bij praten over de xbox"doet waar deze hele thread over te doen is

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je wilt toch geen antwoord, slechts je ei kwijt?

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Was dat niet boris?

Edit: Ik vind deze thread een verspilling van goed forumpapier. JJ's teksten zijn objectief, en hij zegt maar net waar het op staat. Of jullie dat niet bevalt is een ander verhaal.

Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    In principe ben ik het hier wel eens met sommige aantijgingen, maar die kunnen denk ik beter op de PU-website neergezet worden dan hier. Dat maakt wellicht meer discussie los :)

Deel Deze Pagina