Komen er inmidels al meer games voor Lightguns?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 8 jun 2004.

1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Eerst maar ff een vraagje (aan de mods en admins): Ik heb natuurlijk al gezocht naar Lightguns op het forum, maar mag je een opnieuw een thread beginnen over iets dat al wel eens eerder is genoemd?, want het lijkt me niet dat mensen die oude nog lezen...

Ik ga 2 van deze kopen:

(voor specs: M II 100Hz Gun )

Iemand daar nog ervaringen mee, of weet je nog een andere betere enz enz, vertel het me nog even snel dan, misschien wissel ik dan nog...

Dan het belangrijkste:

Ik weet op het moment van het bestaan van de volgende lightgun games:

The House of the Dead III
    Starsky & Hutch (deel 2 in de maak)
    Silentscope Complete (maar hoe het daar dan precies werkt is me dan niet duidelijk, gaat je vizier mee als je beweegt over het beeld of iets dergelijks?)

Verder:

Komt Virtua Cop 3 nou nog uit?
    En komer er nog meer Lightgun titels uit?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    overnieuw beginnen mag (volgens mij) niet, alleen als hij vol is. Maar als je opnieuw antwoord in een thread schiet hij weer omhoog in de lijst, dan is het weer 1 van de bovenste threads. Ik weet niet veel van light-gun games af, maar ik weet wel dat er heel weinig zijn en dat er ook niet veel aankomt.

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ach joh, hij heeft een specifieke vraag en in die centrale threads kun je soms echt door de bomen het bos niet meer zien.

even on-topic, het enigste wat ik van die spellen weet is dat ze niet echt van dnderend hoog niveau zijn. Misschien moet je is wat revieuws lezen voordat je zeker weet wat je gaat doen.

ten 2e, je kunt idd met je gun op het scherm je mikkertje slepen, door gewoon te mikken. Dit was bij de oude virtua cops op de sega al zo.

gr

4. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, dat van dat reageren op oude wist ik niet, maar het verklaard wel een hoop (waarom er soms een hele grote thread boven aan staat... :eek: ) Helaas zijn er indd niet super geweldige spellen uit. Maar House of the dead bijvoorbeeld kost nog maar 20,99 bij play.com En het is opzich wel leuk (lijkt mij) om gewoon gezellig met ze twee'en dat af en toe te spelen.

Maar komt er nog wel wat uit? Of zullen we het moeten doen met deze 3 "bescheiden" spelletjes...

Edit: Hmm ik heb ontdekt dat Starsky and Hutch 2 in de maak is, tis tenminste een begin :cool: Ik heb geen flauw idee hoe deel 1 is maar tschijnt wel grappig te zijn...(met lightgun) :D

Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  5. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    panzer dragoon ortha is toch ook een lightgun game of niet?:confused: maar die vind ik zelfs zonder lightgun al leuk:D dus als die voor de lightgun is zou ik die zeker kopen!

6. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet hoor, daar moet je toch ook vliegen enzo? Ik weet het eigenlijk niet, aan de ene kant zou het misschien wel kunnen maar aan de andere kant denk ik het eigenlijk niet...

7. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je hoeft zelf niet te vliegen... het is een rail-shooter, daarom dacht ik ook dat het een lightgun game was:confused:

8. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, maar ik denk dat het anders overal wel was vermeld... Waarom het niet zo zou zijn kan ik me niet bedenken, maar volgens mij kan het gewoon niet... :confused: :D

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    panzer dragoon wil niet met light gun omdat je, ook al is het een onrail shooter toch de draak voor een gedeelte moet bewegen.

En hous of the dead is trouwens echt een topper als je hem met light gun speelt.

10. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik wist wel dat er iets wat waardoor dat niet kon... House of the dead III lijkt me indd echt super leuk met een lightgun :D

Heb jij dan ook een Lightgun(s), en welke? (mortalexe_29)

11. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind HotD3 zonder lightgun al een wreed spel. Lekker snelle actie!
    De speelduur valt (zoals wel bekend) wat tegen maar daar staat HotD2 tegenover, die krijg je er namelijk bij als je HotD3 uitspeelt.

Laatst bewerkt: 9 jun 2004
  12. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Dit vind ik nou fijn om te horen! _O_

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds vorige week ook een lightgun (madcatz ding)
    en heb er gelijk Silent scope complete bij gekocht.

Als je een doel vind (dat je wil neerschieten) en je hebt een lightgun dan beweeg je simpelweg naar je doel. dan kun je tevens nog inzoemen door een speciale knop op je lightgun bv A of B ofzo.

Het is wel een leuk spel (29,95 --> Nedgame.nl) maar vond het niet super ofzo.

14. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de light gun van BIGBEN interactive en die werkt perfect, er zit bijna geen vertraging in en je hoeft niet precies recht voor het scherm te zitten om een goed schot te krijgen.
    er zit ook een handig soort pookje op die je ook op de nieuwere mobieltjes ziet, niet te gebruiken onder het spel maar wel handig voor in de menu's
    ik heb hem trouwens in duitsland gekocht maar zag hem laatst ook bij mediamarkt.

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    wat kostte hij daar?

16. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1

Hey, Ik heb die Lightguns dus gehad, en ik vond ze om eerlijk te zijn wel leuk, alleen mn Tv reageerde er niet goed op ofzo, zodoende heb ik ze niet echt goed kunnen uitproberen! Maar, ze zijn cker het kopen waard!

17. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor TV heb je dan?

18. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    dubbel :mad:

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  19. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet een tv minimaal 50 hrz hebben om goed te werken met de light gun.

die BIGBEN van mij koste toen 25 euri maar die bij media markt was 19.95 (balen 8) )[/QUOTE]

20. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is geen 100hz en ik wil op zowel 100hz als 50 of 60 hz (ook naar andere meenemen enzo...) dus ik koop em gewoon bij futuremax.nl

Deel Deze Pagina