Eej, Als voorbereiding op Colin McRae Rally 3 ben ik toch maar eens serieus Rallisport Challenge gaan spelen en heb het nu aardig onder controle maar ben benieuwd naar jullie skills, post hier (uiteraard eerlijk) je tijden voor de verschillende stages en als het ff kan een filmpje maken (ook altijd wel leuk )
ik kan wel filmpje maken, heb er ook 1 al maar ik ben nog niet zo erg goed, heb nu 14000 points ofzo, heb niet zoveel die game gespeeld. in dat filmpje ging ik heel fout, en vlieg ik over de kop en shit, maar uiteindelijk win ik toch door middel van een shortcut door de berm
Ik ben er ook een week geleden serieus mee begonnen, en ik moet zeggen dat ik het best een relaxed spel vind. Vooral de afwisseling tussen de banen vind ik goed, vooral de hillclimb vind ik cool (die haarspeldbochten maak ik altijd mooi, al zeg ik het zelf ) en die ijsbanen vind ik ook cool. Ik zal later ff wat tijden neerzetten
39.500 ong. Moet paar racesjes over doen, ben wel eerste maar zitten paar 3e plaatsen tussen ensjo. Kheb iets meer puntjes nodig. Heb hem 2x uit de kast getrokken en nog niet echt lang gespeeld, ga binnenkort maar weer 's tegenan met de controller S.
Ik heb 2 savestukken eentje die ik en martijn hadden gemaakt, waar ik geloof ik toch nog wel meer dan 50% heb gereden (weetniet zeker) op easy, en iets van 81000 punten Mijn eigen savestuk op normal nog maar iets van 18.000 punten :{ Denet joh tering Met mn Ford Focus uiteraard op Med SS2, ging ik zo hard een bocht door dat die gewoon uitzich zelf spontaan begon te rollen, niet door aan afdaling/steen/whatever, zag er wel komisch uit Werken jullie ook met die afstellingen of laten jullie dat met rust? ik loop altijd te knutselen, heb nu harde suspensie, gear ratio op medium (ligt aan wat voor race) aandrijving op de achterwielen, remmen op de achterwielen en eh ff denken wat hebbie nog meer? Jammer allleen dat je alleen uit 3 dingen kan kiezen,t erwijl je bij CMR echt goed kan tunen
ik vertik het gewoon om in een ford te gaan racen. daarom haat ik colin mcrea ook. maar ik heb colin mcrea ook ooit gespeeld en wat een klote racegame is dat
Ik verander bij RSC niks en neem bijna altijd de snelste auto's, ja klopt ook bij hill climb. Vink humor. Bij Colin McRae ga ik wel sleutelen maar heb bij dit spel het idee dat je auto wel belangrijk is maar het afstellen niet echt....zeg maar. Rij gewoon op normal btw. Hill climb zekers het tofst.
Heeft iemand hier die speciale hill climb wagen? Ik had er zomaar ineens een tussen mn lijstje staan. LAter las ik in t boekje dat je, als je goed rijdt, bonus auto's krijgt. Die ik heb is er dus een...
btw heeft iemand beetje tips voor afstellingen en het rijden in Hill Climb want ik zit (op normal) nu steeds een seconde of 8 achter de #1 Begin het nu wel weer beetje te leren maar toch
Ben er pas net mee begonnen... Heb nu de eerste 3 cup's geracet in Career-mode en ben in al die wedstrijden eerste geworden.... Heb nu (doordat ik een bepaalde grens heb gepasseerd), een standaard lading auto's en levels unlocked... Daarnaast ook een Xsara en een Micra... Tunen doe ik nog niet... 't Gaat me er in eerste instantie ff om om op al die races eerste te worden (voor zover dat mogelijk is zonder tunen)... Dat komt verder later wel
Volgens mij ken ik het spel wel goed, ik heb volgens mij alle auto's (1tje weet ik nog niet zeker). Nu heb ik de meeste cups gewonnen, behalve de laatste drie...Dat zijn de hillclimb parcours alleen dan naar beneden, die zijn echt onwijs moeilijk (vooral de tegenstand is pittig), daar heb ik volgens mij nog geen race gewonnen en telkens een vette achterstand op de streep! Iemand die dit ook heeft?
Die rode Saab 9??? vixxen hillclimb of zoiets..(dat is de laaste auto die ik gekregen heb) In die klasse met die astra kun je beter met die Saab rijden, heeft meer power.