vraag over graphics KOTOR

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door kingnbajam, 9 jun 2004.

  1. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al een hele tijd KOTOR, had het een tijdje laten rusten, maar ben nu weer begonnen. Nu is er 1 ding wat me erg is opgevallen. In ben nu op de planeet Manaan en ik merk dat de graphics niet echt strak zijn. :{

    Ik zie veel meer dan voorheen 'kartels' in de graphics. Met name als je op locaties bent met veel 'lijnen' in structuren, bv. gebouwen enzo.

    Ik heb m'n xbox aangesloten met een scartkabel op een RGB poort en met bv. PGR2 heb ik gewoon prima graphics. Iemand ervaring hiermee??
     
  2. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, KOTOR staat enigszins bekend om de slechte graphics... Daar moet je mee leven helaas.
     
  3. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ai.... dat is jammer. :'-(

    Ik vind de graphics eigenlijk wel sfeervol... mooie uitstraling op de verschillende planeten en toch wel een Star Wars feel. Maar toch, het voelt niet state-of-art. Hoop dat dit met KOTOR 2 wel iets wordt verbeterd dan...
     
  4. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Eeehm. Dat wil ik even verbeteren. KOTOR staat bekend om de mooie graphics maar met af en toe wat frame drops en foutjes. Ik vind de graphics van KOTOR fantastisch maar op sommige plekken is het een beetje verknoeit.
     
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk Gamekings nog even voor vrijdag. Dan zal je van Jan te horen krijgen dat de graphics van de PC versie van KOTOR 2 er prachtig uitzien en dat die van de Xboxversie er zeer matig uitzien... :{ De makers hebben natuurlijk nog even voordat de game wordt gereleased...

    Maar het is de gameplay waar het om draait en dat is perfect uitgewerkt. :)
     
  6. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2

    gelukkig dat ik de kundigheid van die gamekings mensen niet echt hoog acht... :{
     
  7. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    KOTOR heb ik altijd al lelijk gevonden op de xbox, op de pc was het echt een pareltje :)

    Die lijntjes heb je overal in het spel maar ik denk omdat je nu spellen hebt gespeeld die er beter uit zagen, dat je je er meer aan irriteert en dat het je meer opvalt
     
  8. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Wacht maar tot je Chronicles of Riddick te zien krijgt, dan pas weet je hoe lelijk KOTOR is... :cool:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik vind riddick niet echt bijzonder mooi
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    KotOR heeft gewoon een fantastische gameplay en de graphics zijn ook goed al zijn er wel een paar puntjes die het echt een (Nog betere) top game zouden maken.
     
  11. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    die kartels vind ik gewoon jammer, het had volgens mij goed voorkomen kunnen worden met wat extra werk steken in de graphics. Het feit dat je televisie vanzelf een soort anti-aliasing toepast, werkt hier ook niet bepaald bij. Maar goed... gameplay is top, dat is toch wel het belangrijkste.
     
  12. HellboX

    HellboX -100% GameR-

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet echt bijzonder mooi!!!??? Man dat spel is het mooiste spel op de xbox tot nu toe. De DooM III achtige looks zijn egt meesterlijk! De poppetjes zijn egt vet Gedetailleerd en de licht effecten, egt goed.
     
  13. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    je zit toch echt fout de mooiste gfx zijn toch nog die van _O_ otogi _O_
     
  14. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben ik met je eens.
     
  15. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd man, dat is zeker waar. Die glanseffecten zijn echt goed gedaan.
     
  16. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Hebben we het hier nou over de graphics van kotor of Chronicles of the Riddick?
    ff on-topique blijven dames *)
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zag gisteren bij Gamekings het filmpje en het zag er erg matig uit vond ik. Meer als een launchtitel, maar niet als de opvolger van 1 van de beste xbox spellen...
     
  18. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    kalm dudes,t duurt nog wel ff voor ie uitkomt.nog tijd genoeg om er wat aan te sleutelen
     
  19. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Technisch zijn de KOTOR graphics misschien niet perfect, maar wel erg sfeervol vind ik.
     
  20. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    graphics van KOTOR kunnen me dus echt niet boeien... tuurlijk moet het er wel netjes uitzien (en dat is ook), maar gameplay gaat boven alles bij deze game... het is gewoon een supergame! Wacht met smart op deel 2!
     

Deel Deze Pagina