Emigreren naar Schotland, XboX ook?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hellwin, 9 jun 2004.

  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Veel plezier in Schotland! :)

    Ik beschouw me zelf ook voor een groot deel als Schot (Nederlands en Brits paspoort). Ik kom er vaak (deel van de familie woont er), m'n moeder is Schots (m'n vader Nederlands overigens, en m'n zus trouwd binnenkort met een Amerikaan. Redelijk internationale familie.), me zus studeerd er nu en ik heb plannen om er iig wat tijd door te brengen. Dankzij de lage prijzen van EasyJet ga ik vooral de laatste tijd regelmatig. Ik was er twee weken geleden nog! Ik zit vooral in de omgeving Edinburgh - Dundee.

    Misschien totaal niet interessant, maar ik vind het toch leuk te weten van anderen. Komt niet vaak voor dat ik andere mensen over Schotland hoor. :)
     
  2. Hellwin

    Hellwin Satan's lil' helper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er voor het eerst geweest met een voetbalsportuitwisseling. En ben er nu zo'n 8 keer geweest ofzo. Gewoon super mooi land en relexte mensen. We gaan dan waarschijnlijk een beetje rond Edinburgh wonen (West Lothian).

    @B-H: Ben je ook op Skye zelf geweest? Ook heel mooi.

    Mijn vrouw is met de sollicitatie gesprekken door de eerste ronde heen!! Ze solliciteert bij The Edinburgh University. We zijn dus al een stapje verder in de goede richting.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2004
  3. the-slicer

    the-slicer Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    pff ik zou dat echt nooit kunnen dat emigreren...allemaal nieuwe mensen...vrienden nog in nederland....nee niks voor mij....alleen wel een erg mooie taal met mooi accent..:)

    veel geluk enzo...
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Schotland is prachtig _O_ Ben er nu wel 10x geweest en het blijft mij elke keer weer verbazen.....
     
  5. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    erg relaxed land als ik zou emigreren dan zou het ook wel U.K worden ben er al een keer of 15 geweest voor mijn werk lekker met de boot,aanpassen lijkt me wel nodig:klaar met werken,EERST NAAR DE PUB!!!paar pints achter over slaan(bijna 0,6liter bier) wat ouwehoeren met de laddy's over het voetbal en dan xboxen maar hahaha veel succes daar matey
     
  6. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo darkwing xbox administrator, ik wil je niet beledigen maar een stopcontact heeft altijd nog 230 volt , of toch niet, nee je hebt gelijk (aangepast 26/10/04)

    greetz me
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  7. Hellwin

    Hellwin Satan's lil' helper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral Guinness he :9 (is wel Iers maar wel heeeeeeeeel lekker)
     

Deel Deze Pagina