Goedemorgen, Ik ben bezig met een promotie/jubileum filmpje van onze <kuch>schaakclub<kuch> en nu wil ik een logo plaatsen in het filmpje. Ik weet dat het met plaatjes kan bijv. pictureshark .... maar kan het ook met filmpjes bedankt voor de tips *)
Dude, schaakclubs roels da shit Je kan het beste Windows Movie Maker gebruiken, daarmee kan je gewoon logo's invoeren per frame
Maar dat is juist moeilijker. Stel je hebt 2 filmpjes van 100 frames, moet je elke keer dat logo erin plakken. Of ligt et aan mij ?
jeb er schijnen taggers te bestaan ... maar ja ik kan ze niet vinden (als xbox live arcade schaken krijgt beginnen we een xbox schaakclub )
volgens mij niet, adobe premiere is wel een uitgebreid programma dus daarvan weet ik het in ieder geval zeker.
In premiere kan het zonder problemen. Het makkelijkst werkt het als je een Photoshop PSD in je bin importeert, Premiere herkent de transparantie, dus als je het logo op Videospoor 1 zet en de rest van de film op spoor 2, dan krijg je op de voorgrond het logo en op de achtergrond je video te zien. Eventueel kun je er ook nog een fade aan toevoegen om het logo vloeiender te laten verschijnen. Succes!
jup, en de duur van het logo verlengen, dus je kan ook een sorot rtl4 ding maken zich maar, die gedurende de hele film in beeld is.