[XOne] Xbox Live is not responding.

Discussie in 'Games' gestart door CapaX, 10 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CapaX

CapaX ...

Leuk Bevonden:
    0
    Die melding krijg ik dus als ik mn Xbox aanzet. Mn kabels zijn allemaal goed aangesloten en de verbinding doet het gewoon. :mad:

Ik heb Internet Connection Sharing en bij netwerkverbinding staat dat hij gewoon is aangesloten. Ik krijg deze melding nu al een tijdje en ik weet niet hoe het komt.

Ik heb wel een worm in mn PC die ik er nog niet uit heb kunnen krijgen. Komt het misschien daardoor?

2. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    mischien moet je het netwerkje en je xbox een minuut uitzetten. daarna sluit je alles weer aan. Ik had deze shit ook in het begin maar nu werkt alles prima.

By the way, ik denk dat die worm er niks mee te maken heeft maar het kan altijd dat die het netwerkje aantast.

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie de centrale thread internet connection sharing je kan het beste je vraag daar stellen want dan blijft de kennis centraal en word je sneller geholpen

* een worm of een virus kan inderdaad je ics aantasten

//edit in deze thread staat ook het antwoord ... gebruik de zoekfunktie --> uitgebreid zoeken --> responding en post aan vinken ---> vervolgens voeken ... je vind dan mogelijke oplossingen .... Kijk ook ff of je geen Firewall hebt aan staan ... in het ergste geval moet je jou windows op nieuw installeren

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  4. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo word men altijd doorgestuurd naar andere threads, mag iemand geen vragen meer stellen.

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moeten wij zoeken voor jou dan als jij het ook gewoon zelf kan :confused:? Ze helpen je toch waar je het kan vinden...

6. CapaX

CapaX ...

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo...dat heb ik niet gepost....Ik heb deze thread opgestart omdat ik van die andere niet veel wijzer werd (of ik heb echt niet goed gekeken) en wil weten of een van jullie een oplossing heeft....sorry hoor :eek:

7. CapaX

CapaX ...

Leuk Bevonden:
    0
    Maareh...hij doet t nog steeds niet..
    Worm is er uit...
    K heb gedaan wat gizmozz voorstelde...

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    suc6 ... volg mijn tips uit de mail ... de worm heeft schade aangericht ... het beste is om je machine opnieuw in te richten ... 1 worm komt nooit alleen ... richt dus je machine opnieuw in

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Goh, wat hebben we hier veel moderatoren?

Anyway, de PC formatteren en Windows er opnieuw op zetten. ICS instellen en klaar is Capax.

Deze overgemodereerde thread gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina