Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 4 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Waarom post je dat nou twee keer?

2. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry Graveheart, maar ik ben héél enthousiast over dat filmpje en ik vind dat de mensen hier het ook mogen zien

Mijn excuus voor dit ongemak, maar ik ben slecht in een goed lopend Nederlands verhaal te maken dus ik maak gewoon een Thread met de naam Halo 2 filmpje maar als dat niet goed is vind ik dat niet zo heel raar maar mssn kan jij het wel ergens posten, want dit filmpje is zeker de moeite waard om te bekijken! :)

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat zijn allemaal kleine filmpjes of ik kijk verkeerd. Als het grotere zijn dan is het handig als je de url even geeft voor het downlaoden

1 persoon vindt dit leuk.
  5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Kom is op zeg.. de 30e keer dat het hier gepost wordt..

6. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik wist het anders nog niet, en ik hou het toch ook allemaal aardig in de gaten volgens mij.

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Nou sorry, maar ik erger me er een beetje aan dat in een Halo geruchten en feiten topic bepaald nieuws 30x in de rolatie komt.. Zouden eigenlijk ook een of andere 1st page moeten hebben die bijhoud wat er te zien is.. maarjah, ik ga het niet doen:p

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Idd, sommige filmpjes en ss komen te vaak langs, misschien id voor mod/admin

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vraag Darkwin wel of ie de openingsbladzijde kan Editen. (hij is tenslotte de threadstarter.)
    Edit: done

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hey, nieuwe scans uit een of ander Brits gameblad. Bekend nieuws, maar toch leuk om ff te zien...vooral de plattegronden van de maps zien er veelbelovend uit...
    Scans van HBO
    ...btw, als je de tekst leest op de tweede pagina... De rocket launcher in Halo had ook twee lopen...toch? ik zou zweren van wel maar zij doen alsof dit groots Halo 2 nieuws is?

11. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer komt Mirik eens een keer met het verslag over de E3. Volgens mij wordt dat 10 pagina's dik 8) , ik bedoel hoe lang geleden heeft hij die demo nou gespeeld. Op den duur vergeet je toch gewoon dingen te melden.

12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ---k*t dubbelpost---

|:- |:- |:- |:-

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  13. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Fraaie post Elite, ziet er goed uit! Karma++ voor jou! Over die rocketlauncher, ik zou het echt niet meer weten, maar ik geloof dat ik nooit een tweede loop heb gezien hoor (wel twee 'kogels' natuurlijk, maar niet twee afzonderlijke lopen). Ik ga straks wel ff kijken als ik hem oppak of je het kunt zien. Het artikel is aardig fraai, alleen snap ik het plaatje van Waterworks niet helemaal, ik kan er helemaal niks in herkennen/voorstellen. Erg vaag plaatje, geeft voor mij niet een beeld van de map maar goed, de andere plaatjes zijn wel goed. The Lockout lijkt mij een leuke map, vooral op de manier hoe hun het voorstellen: 4 teams met 4 personen per team :eek:
    Wisten jullie dat trouwens al van die single-seater buggy's die een variant zijn op de Warthog voor de level The Burial Ground? Had ik nog niets over gehoord, heb natuurlijk wel wat varianten gezien (stuk of 4 geloof ik) maar nooit een single-seater buggy. Wisten jullie dat al?

P.S. Ben benieuwd of het verslag van Mirik nog komt, volgens mij ben je alles alweer vergeten tegen deze tijd :confused:

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Da's een atv, en ik stel voor dat iedereen ff een pmtje stuurt naar mirik

15. VinZ

VinZ Guest

De rocket is idd ook een dubbelloops in deel 1. Als je ff stil blijft staan draait hij ze ook om...

16. EXGDragoon

EXGDragoon FHDDragoon

Leuk Bevonden:
    0
    Rocket launcher heeft idd twee lopen... 8) (Draaien toch) Groot nieuws is het dus niet dat die in Halo 2 ook twee lopen heeft... Beetje raar om daar zo enthousiast over te doen in dat blaadje... De Maps zijn wel ok :cool:

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Okay, Het nieuwste deel van Halo 2 Geruchten en Feiten staat on line (met toestemming van Darkwing Duck.) Daar kunnen we wat mij betreft verder gaan met posten in afwachting van het slotje op deze draad.
    _0/ tot in de Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4 thread _0/

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Super! :D

Case Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina