Xbox op mijn Widescreen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Soul_Reaver, 10 jun 2004.

1. Soul_Reaver

Soul_Reaver New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een klein probleem als ik spellen onder 60hz wil spelen krijg ik een transperante hoek aan de rechter kant dit gebeurt bij doa3 , ninja gaiden , house of the dead 3 en nog wel een paar andere games ik zoek al een tijdje wat het zou kunnen wezen maar steeds zit ik met hetzelfde probleem ken iemand mij hierbij helpen. Thanks , Greetz

Quote : i must say im dissapointed in your progress i've imagined you'de be here sooner did it trouble you to murder your brothers - Kain
    Quote : did it trouble you when you orderd me into the abyss - Raziel

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    mss kan je tv het niet aan?

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat je wel je xbox settings hebt aangepast aan je tv//

4. Patrol

Patrol Bullets = Enemy + 1

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij als je TV 100 Hz is en dat zijn widescreens meestal: dan kun je hem gewoon op 50 laten staan en je TV verdubbelt dan zelf de frequentie. Je hebt dan die 60 Hz niet nodig voor een beter beeld.

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    60 hz is gewoon de amerikaanse standaard. Nederland heeft 50hz en je hebt tv's die gewoon elk beeldje 2x weergeven (100 hz tv's). In amerika bestaan die tv's ook maar daar hebben ze dus 120hz.

Dus als jij je 100hz tv op 60 hz staat, dan word het automatisch 120hz en sommige tv's kunnen dat niet aan.

60hz kijkt rustiger dan 50hz, maar sommige spellen kunnen het niet aan (zoals halo, en zeg nu niet van dat het wel kan want halo schokt echt op 60 hz. Dit heb ik geprobeert met 6 verschillende xboxxen en allemaal schokken ze, en ja ook op verschillende tv's dus als je het niet ziet schokken (om de 2 seconden) dan moet je iets aan je ogen laten doen).

Als ik jouw was zou ik hem gewoon op 50hz laten staan.

6. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon op 50 hz laten staan..

7. Soul_Reaver

Soul_Reaver New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik wou wel ff kwijt dat deze widescreen geen 100 hz was maar wel dat Ak-47(P) gelijk heb . Ik laat het gewoon zo zoals de instellingen nu staan

8. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    Tering he niemand heeft nog commentaar geleverd op je halo ding en je begint je nu al te verdedigen. Het is gewoon zo dat halo op 50 Hz beter draait

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik speel Halo gewoon op 60hz hoor. Volgens Hans zijn mijn ogen gewoon goed, dus daar ligt het dan niet aan. Ik denk dat je verhaaltje misschien in vele gevallen wel juist is, maar in mijn geval toch echt niet.

10. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    op mijn breedbeeld 100Hz heb mijn box altijd op 60hz staan....als ik het overschakel naar 50 dan gaat het beeld vaak schokken...had ik bij ninja gaiden, sinpsons hit and run, james bons eon en nog een paar meer....het ligr denk ik echt aan de tv die je hebt....

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    als t nu nog steeds niet lukt is t gwoon n kwestie van uitproberen :)

Deel Deze Pagina