[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij bedoeld ook bij system link op je tv, niet xbox connect ;)
     
  2. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb een probleempje ik heb xbox connect gedowlnoad en alles gedaan hij zegt ook dat ie me xbox kan vinden maar nu klik ik op een room in hal oen dan zegt hij steeds connection timeout ofzo in ieder geval kan ik nooit connecten ( hb een sitecom router)
     
  3. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    /Mod Oké. Genoeg gechat. Als jullie met elkaar willen chatten is er een reuze gezellig IRC kanaal voor XBW members. Deze thread is daar niet voor bedoeld. Dus svp stoppen met offtopic chatten (en dus ook niet offtopic hierop reageren!). - Offtopic posts door mij gewist.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  4. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Mischien dat ik het even probeer met andere games. Dus als ik het goed begrijp moet ik servers die PAL games spelen joinen en niet die NTSC. Vind ik raar want in nederlandse servers(die meestal met PAL spelen) doen de problemen zich ook voor. Mischien dat het aan mijn verbinding licht.
     
  5. madoc

    madoc Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    NTCS en PAl komen gewoon niet met elkaar overeen. En problemen van een nl server ligt waarschijnlijk aan de host
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2004
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dit is wel alleen met het spel Halo, met andere spellen waarmee je ook online kan via live kan je zowel PAL als NTSC joinen.
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    ff een vraag, waar kan je een nic kaart kopen, want ik heb maar 1 uitgang op mn pc en wil xbc aansluiten en daar heb ik er 2 voor nodig
     
  8. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil al een hele tijd gamen via Internet....en geloof het of niet maar ik ben er net een paar dagen achter dat je niet alleen via XboxLive kan gamen... |:- Heb weinig tot geen verstand van PC's enzo maar hier komt mijn vraag ;) :

    Ik heb als computer een Mac...nou staat die Mac in een andere kamer (op zelfde verdieping) dan waar m'n Xbox en TV staan....naast mijn Xbox en TV staat mijn modem voor Internet via de Mac....
    Hoe kan ik nou het best en het makkelijkst alles op elkaar aansluiten zodat ik ook via Xboxconnect kan spelen? En is het trouwens wel mogelijk via een Mac?
     
  9. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Op internet, of bij de lokale pc boer :)
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    nou simpel, je zegt dat je modem naast je xbox en tv staan. koop een router en trek een kabel (straight) van de router naar je xbox. trek een andere kabel (ook straight) naar je Mac. nu kun je met allebei op internet:)

    edit: je sluit natuurlijk je router aan op je modem:cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  11. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Dank je! Ben niet zo'n ster in die handelingen, snap je? ;)
     
  12. QuickSilveR

    QuickSilveR Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij counter-strike kan ik niet joinen dus vanalles geprobeerd. Hun zeiden dat het kwam doordat ik tussen pc en router een wireless verbinding had. Gelukkig lag er nog oude kabel van pc naar chello modem dus dat gefixed tja werkte nog niet dus. Doe ik pgr2 erin en probeer ik het en meteen voilla zit ik erin. Wat kan het probleem zijn? btw toch maar halo op de kop tikken ergens. Tja ik heb Xbox live maar waarom niet extra? Btw binnenkort mini lanparty kunnen we meteen op internet - beetje feesten en gamen etc. Want je kan meerdere xbox Gratis tegelijk op de router zetten en via 1 pc online laten gaan.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  13. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan je ook een headset gebruiken bij Xbox Connect?
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    bij spellen die over live kunnen en waarmee je kan praten wel bij de rest niet
    bijv:halo niet, unreal championship wel
     
  15. QuickSilveR

    QuickSilveR Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    niet correct. PGR2 kan live wel maar link niet. Dus overal waar het via netwerk kan kan het ook met Xbox connect.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    wat is nou xbox connect?
    een soort xbox live?
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    1. wat is xboxconnect
    xboxconnect is een manier om via je pc toch met anderen over internet te kunnen spelen, je hebt hier niks speciaals voor nodig, alleen een netwerkverbinding met je pc. je download xconnect ,sluit de kabels aan en je kan spelen. aangezien je geen live hebt heb je waarschijnlijk ook geen communicator en kun je dus niet met andere mensen praten, dit kan trouwens vaak niet via xboxconnect
    2. is het een soort live?
    ja, alleen minder fijn :p!ik heb zelf live en ik zou echt niet zo vaak achter mijn xbox zitten als ik niet steeds met andere mensen zou kunnen praten. op live hebben sommige spellen (bijv RTCW) een ranking waarmee je kan zien hoe goed je bent tov anderen. dit heb je volgens mij niet bij xboxconnect.
    de reden dat veel mensen xbopxconnect gebruiken, is dat het gratis is en je Halo multiplayer kan spelen. andere voordelen zijn er voglens mij niet.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    ok dan weet ik genoeg bedankt:)
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, XBC is soort alternatief voor mensen zonder cc en toch online willen gamen. XBC loopt ook via de pc, dus het programmaatje moet je op pc draaien en bij Live hoeft dat niet. XBC heeft verder veel minder games (qua hoeveelheid waar je kan spelen dan, niet qua ondersteuning) en bij Live kan je altijd met elke live titel wel spelen.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik zeg ook nooit eens iets volledig :mad:




    :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina