Halo uitspelen in legendary

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrWolf, 10 jun 2004.

  1. EXGDragoon

    EXGDragoon FHDDragoon

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    De covenant wapens doen aanzienlijk meer damage aan een schild, maar hebben een lagere rate of fire. Ideaal is dus de combo Covenant-Human weapon! (Gebruik tegen onzichtbare Elites Human-weapons, want deze Elites hebben geen schild, maar een active camoflage ;) ) Ik raad aan om de needler, hoe leuk ie ook lijkt, gedurende het gehele spel op Legendary te laten liggen. De kans om een Elite neer te krijgen is simpelweg te klein. Los daarvan duurt het te lang, omdat je ondertussen waarschijnlijk aardig beschoten wordt door omstanders als Grunts en Jackals. Deze doen niet veel damage, maar raken eerder, schieten sneller en gaan moeilijker dood op Legendary, hetgeen ervoor zorgt dat je schild niet herlaad! Tegen de Flud halen Alien weapons niet veel uit. De shotgun en de assault rifle zijn in de hectische Library perfect. (De fanboys onder ons kunnen de assault rifle ook vervangen door de pistol ;) ) Verder vragen de Flud gewoon erom om een frag tegen de kop aan geflikkert te krijgen.... Maak hiervan veel gebruik.
    Allround strategie: Eerst de leiders uit het groepje killen! Dit zijn de gouden Elites en de rode(??) Grunts. Schuilen, herladen en de rest afwerken. Gewoon doorrennen levert vaak ook een aangenaam resultaat op ;) Let niet al te veel op de Jackals. Deze hebben de laagstje fire rate en gaan het snelst kapot. Pas tijdens het gevecht op de Blasts van het Alien Blaster Pistol en sla de Elites en Grunts kapot zodra je dichtbij genoeg bent. Dit alles is de ultieme formule om Halo (12 keer) op Legendary uit tet spelen.

    I rest my case...
     
  2. MrWolf

    MrWolf Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    The master has spoken... thnx!
     
  3. MrWolf

    MrWolf Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, iedereen die HAlo in coop speelt, het is toch zwaar irritant dat het beeld door tweeen is gesplitst? Of doen jullie dat met 2 xboxen? (dacht dat dat niet kon in coop)
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Valt best wel mee dat splitscreen, het is wel vervelend dat als je bij een bepaald punt in een level bent de andere speler weer vlak bij je komt, geloof dat het een checkpoint was maar het kan ook zo'n loading .......done punt zijn
     
  5. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Je vergeet plasma grenades die ownen alles :cool:
    Gooi er 1 op een grunt die rent naar zijn groepje terug en hele groepje ligt neer.

    Daarnaast, speel het spel eerst op easy uit zodat je de weg weet, dan weet je waar je door kunt rennen... en waar niet :)
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, gewoon naden voor je vaderland er liggen toch zoveel granaten. Wat ook leuk is iedereen doodschieten (grunts + elites) en dan een nade op de laatste gooien }:]. (Dan ontploffen alle nades).
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Of bij een level met warthog met co-op naar 1 plaats hele tijd granaten brengen door hele tijd je teammate te vermoorden op die plek zodat de granaten die hij opraapt er liggen. En dan de warthog erop zetten met een plasma granaat erop werpen en dan BOOEEMM 8) . Zo ver heb je de warthog nog nooit zien vliegen }:]
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Het is natuurlijk wel leuk om zo te spelen en wat meer risico's nemen, maar wanneer ik serieus speel dan heb ik toch liever de zekerheid dat alles dood is (zeker als je een pistool hebt, van afstand) behalve die (of meerdere) Elite(s).

    Kan je altijd nog die granaat gooien. Ben ik verassend goed in geworden ook, ik heb Elites inmiddels al vaak genoeg weten te raken met een plasma granaat (van dichtbij, of van een afstand als ze je nog niet door hebben).
     
  9. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zweer het je, mijn manier werkt prima! :p
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ach, wat je gewend bent hè. Toch leuk als iedereen ze eigen stijl heeft. :)

    En ik gebruik soortgelijke technieken als die van jou ook regelmatig hoor, hangt net van de situatie af.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik prbeer ze altijd te besluipen of met het pistool uit te schakelen. Vriend van me waar ik altijd mee speel die is f*cking goed met granaten. Die gooit ze over 100 mtr. gewoon vast op hun hoofd.
     
  12. EXGDragoon

    EXGDragoon FHDDragoon

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben t volledig met je eens... Gebruik zelf amper plasma granaten... En moet zeggen dat k nergens echt problemen mee heb... Iedereen zijn eigen stijl... (Dat is waarschijnlijk ook een van de redenen waarom co-op zogoed aanslaat;))

    Veel schieten, niet bang zijn om zonder ammo te komen, veel gebruik maken van covie weapons (blaster rifle in mp is ook zeer kl*te... :D ) en gewoon zin hebben om die aliens eens lekker op de flikker te geven zijn de echt benodigde factoren om Halo op Legendary te spelen. Voor de rest boeit het niet. Iedereen speelt anders...
     
  13. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach, zo erg vind ik het niet. Als je dat eenmaal gewend bent en je speelt een keer singleplayer weet je niet wat je ziet.

    Trouwens, het mooiste van de coop is dat je kamikaze-tje kan spelen. Plak een plasma granaat op de rug van je maatje en laat hem naar een groep vijandjes rennen. :D
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik weet nog iets leuks om in het laatste level te doen. Als je met een vriend of vriendin speelt en dan in het begin je eigen omdraaid en dan uit het schip springt ben je soms niet dood. Want als je dood gaat en je vriend(in) niet respawn je daar beneden.
     
  15. EXGDragoon

    EXGDragoon FHDDragoon

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    BRILJANT!!! Je bent waarschijnlijk de eerste die daar achter komt!
    Gefeliciteerd met deze gelukkige ontdekking... |:-
    Niveau wordt steeds hoger 8)
    Dalijk ga je me nog vertellen dat er cheats voor halo zijn...

    Edit: JE BENT EEN EZEL
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Je hoeft daarvoor ook niet in co-op te zitten...
     
  17. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    sjees, wat 'n reacie, doe ff normaal man. geef die gast ook ff de gelegenheid om z'n fantastische nieuwe ontdekking aan de rest van de wereld te vertellen.
     
  18. EXGDragoon

    EXGDragoon FHDDragoon

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze mijn excuses aan Avhaha...
    Hoewel ik nog steeds van mening ben dat z'n post er een is die waarschijnlijk al 100 keer gepost is en niet bij "HALO OP LEGENDARY UITSPELEN" gepost moet worden, had ik me iets beschaafder uit kunnen drukken. ;)
    Ik had gewoon een *%$&*^ dag...
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb halo op legandery op co-up en alleen uitgespeeld. Ik bleef bijna nooit hangen. Gewoon aan een stuk door. In 2 dagen was ik klaar. Peace of cake.
     
  20. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    co-op is egt wel lollig zow he EXGDragoon?? met al die fluds :p 8)
     

Deel Deze Pagina