Beste XBWers, ik heb een dvd van "Rurouni Kenshin"(anime) op mijn pc staan en die bevindt zich in een mapje genaamd Video_TS (bij iemand doet dit misschien een belletje rinkelen?). Nu kan ik dit niet afspelen met Windows Media Player omdat het om een DVD gaat. Ik had jammer genoeg ook geen dvd programma (meer) op mijn pc staan. Toen besloot ik er eentje te downloaden van www.download.com & ik kwam terecht bij Blaze DVD. Ik installeerde het & als ik open file deed kon ik de aparte files in de map openen maar nooit de volledige dvd. Het lukte mij echter wel als ik nam: open dvd from hard disk & de map Video_TS selecteerde. Het probleem echter was dat het hier om een trial versie ging & ik slechts 15min ofzo kon kijken. TOEN dacht eraan dat ik InterVideo WinDVD bij mijn pc gekregen had. Ik heb dat programma geïnstalleerd maar ik vind maar niet hoe ik er die dvd mee kan openen... Ik kan de VOB bestanden wel openen maar dan kan ik niet kiezen welke aflevering ik neem & ook de ondertiteling niet instellen. Dus als iemand weet hoe je dat met dat programma kan doen(als het al dan niet mogelijk is) of mij iets anders kan aanraden(mss ander programma?) gelieve het mij te zeggen. Alvast bedankt. Ps: ik heb geen dvd writer & kan het dus niet writen.
Allplayer was wel een goed prog, denk dat het dat was dat ik vroeger gebruikte. Intervideo Windvd is denk ik enkel voor gekopieerde en originele dvd's waar de subtitles al bij gesynchroniseerd staan. Heb er nog geen problemen mee gehad.
Mja die film bestaat nl uit verschillende bestanden & ik moet ze dus kunnen kiezen in menu. Maar ik kan enkel de afzonderlijke openen.
welke versie heb je? bij versie 6 kun je gewoon de dvd drive kiezen, links bovenaan en dan zou het het moeten doen...
Ik heb al een oudere versie. En met die allplayer lukt het ook niet. Ik moet dus een dvd vanop mijn hard disk kunnen openen, een map is dat. Maar bij de meeste programma's moet ik een bestand openen & dan kan ik nooit de volledige dvd hebben.
Het is gelukt. Je moet bij media player gewoon bij tools & options als file type dvd aankruisen en als je dan een zo'n vob bestand opent(gelijk welke) kom je bin het begin van de dvd en kan je gewoon in het menu klikken. Deze mag dus eigenlijk dicht.