Xbox actie Microsoft

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door benza, 14 aug 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. benza

benza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Een tijdje geleden hield Microsoft (vanwege een aankomende prijsverlaging) een actie voor mensen die een Xbox voor de oude prijs hadden gekocht (€ 479,00). De actie hield in als je de Xbox voor een bepaalde tijd had gekocht, er twee spellen en een controller gratis kreeg.

Ik had m'n Xbox ook voor de oude prijs gekocht en deed mee met de actie. Formulier binnen 3 dagen na de start van de actie opgestuurd, maar tot op heden nog nix ontvangen.

Wie heeft het adres nog waarnaar je het formulier moest opsturen? Kan ik ff een briefje sturen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

2. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar Xbox.nl en klik op support daar staat een email adres. Het enige probleem is dat je alleen een email kunt sturen in het engels. Maar dat zal wel lukken, zoniet zeg het dan maar even.

---edit---
    Hier het emai adres: supxbxen@microsoft.com

Laatst bewerkt: 14 aug 2002
  3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kijk in de toekomst voortaan even verder in dit forum..
    bellen kan absoluut GEEN kwaad telefoon nr is gratis en het is:
    0800 023 3894
    (engels)

4. benza

benza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik al gestuurd (in het Nederlands en Engels), maar Microsoft reageerd niet!

5. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    srry maar je bent een beetje telaat dan want het is al lang afgelopen die actie ze geven geen commetaar meer uit na 1 Juli dus heeft et geen zin om een mailtje te sture

6. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon bellen, als je het opgestuurd hebt dan zien zij dat op hun pc.

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat draaien jullie er gvd nou omheen zeg.

ok.....

is probleem wat veel voorkomt. het ligt daar wel, maar is nog niet verwerkt bij velen.

ik had na 2 maand niks. had gebeld en hun zeiden:

oja, staat in de pc, is nog niet verwerkt. vervolgens moes hij nog wat info weten en boem in 3 dagen had ik hem in de bus.

8. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bellen...
    Ze zullen je wel helpen... ")

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Wat zit jij nu te lullen man!
    Ik had het formulier 21 juni opgestuurd en ook tot op heden nix ontvangen...
    2 weken geleden een mailtje gestuurd, ze stuurde terug dat er iets met mijn adres was en dat ik moest bellen. Heb ik toen gedaan en zeiden dat het pakketje al verstuurd was... Dus ik w88 en belde 3 dagen erna weer, Hij zou er nu achteraan gaan zitten!

Heb net een mailtje ontvangen dat het pakketje onderweg is! EINDELIJK

10. benza

benza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie dan? Gisterenavond werd ik rond 22.00 uur gebeld. Microsoft! Een Nederlandse gozer wilde wat extra info hebben (adres etc) en m'n spellen komen tussen 7 en 10 dagen aan! JIPPIE :)

Omdat ik ook heel benieuwd ben naar XBox Live heb ik hem een beetje uitgehoord. Hoe het er nu naar uit ziet komt de XBox Live pas rond de lente uit in Nederland :mad: Engeland, Italie, Spanje en ik geloof ook Frankrijk zijn de eerste Europese landen waar XBox Live gelanceerd wordt, Nederland volgt wat later...

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Spanje en Frankrijk zijn echt on-ontwikkelde landen =(

12. benza

benza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan mischien wel zo zijn, maar dat zijn wel de grotere landen (iedergeval een stuk groter dan Nederland), en dus voor Microsoft meer interessant...

13. wazzup

wazzup The banned user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hier godver nog steed op moto gp 2 te wachten!!!! heb al 3 mails gestuurd, al weken geleden, en ontvang steeds niets... bellen werkt niet? want ik krijg een fax aan de lijn. Nu maar een mailtje gestuurd naar engeland dat ze mij moeten helpen... tis toch niet te gleuven....

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dit is een andere actie schat :+

15. wazzup

wazzup The banned user

Leuk Bevonden:
    0
  16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    tis toch niet te gleuven!

Een thread ophalen van meer dan een jaar oud, die ook nog eens over totaal iets anders gaat! 8)

Maar toch bedankt voor je bijdrage hoor, schat :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina