Hoe zit het now. Ik dacht dat deze titel geanuleerd was. Ik kan ook nog nergens recencies lezen. Maar E-Plaza beweerd in hun krantje dat ze hem al hebben
Hij is niet uit en is ook nog geen release date bekend. Als je wilt weten hoe of wat kan je het misschien beter aan E-Plaza vragen maar denk dat het een foutje is.
De PS2 versie is al uit en voor de Xbox komt ie 9 april bij Play,ik heb de PS2 versie gisteren bij Play besteld voor 26 euro daar kan ik hem niet voor laten liggen.
Tja... werk bij bart smit en wij hebben henm ook in het foldertje staan, geloofde het niet dus had Mirik ff een PM gestuurd. Hij zei dat hij deze maand zou uitkomen
Klopt, ik snap niet hoe het een 4 kan krijgen. Toen ik een jaar geleden de alpha speelde was het al een zeer cool spelletje vond ik. Ziet er erg goed uit met bump-mapping en shit. Als we hem niet krijgen koop ik hem wel ff, Malice is geschiedenis man
jah kheb em ook binnen. Het is wat mij betreft zeker geen slecht spel. Mar het is wel een typische platformer.. Als je daarvan houdt dan is het zeker de moeite waard. Een groot minpunt is alleen dat het spel doodsimpel is en je het in een uurtje of 5 heb uitgespeeld..
Nee, Kameo word gemaakt door Rare (die ook Conker en Perfect Dark Zero maken) en Malice is gemaakt door Mud Duck. Dat is ook wel te merken want Malice is geen geweldige game en Rare maakt alleen maar topgames..