welke tennisgame?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rose, 12 jun 2004.

1. Rose

Rose elke gek zijn gebrek

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag topspin gaan kopen...is dit verstandig of komt er binnenkort een tennisgame uit die (waarschijnlijk) beter is?

2. mars15

mars15 Guest

topspin halen de beste game tot nu toe is er niet veel maar toch topspin is lauw

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    TopSpin is het enige tennisspel op de xbox dat het kopen waard is. Wees gerust met topspin heb je echt een erg leuk en erg mooi spel en ben je zeker niet bedrogen! Ook op live is ie heel fijn, ik denk niet dat er binnenkort nog een tennisspel, laat staan een betere, uitkomt..

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    topspin 2 is in de maak, maar tegen de tijd dat ie uitkomt is het al xbox 2 tijd(daar komt ie namelijk op uit)

5. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Topspin is tha best. Ook gaaf op live!! Wel jammer dat mensen zeggen dat het ze het een K*t spel vinden om dat het TENNIS is maar dat maakt niks uit. Zelfs het blad de Funbox(skate mag) vondt het spel echt vet gaaf!!!

6. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Welk ander tennisspel komt er dan nog uit? Roland Garros Tennis ofzo?

7. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    smash pro court tournament ofsoiets komt ook naar xbox, was eerst ps2 exclusive maar nu niet meer..

8. Chronos

Chronos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gelezen dat Top Spin het beste tennisspel voor de consoles is. Is wel logisch want Xbox ruleert

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond top spin erg tegenvallen. Ik vind Virtua tennis 2 veruit de beste keuze(op DC en PS2).

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ik vind topsping ook tegenvallend.maar dit is omdat de singleplayer te kort en makkelijk is.Dus als je geen live hebt of vrienden die regelmatig langskomen zou ik er nog een keer over na denken om topspin te kopen.(als je perse een tennis spel moet hebben is topspin wel de beste keuze)

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Top Spin inderdaad, maar Tim1285 heeft wel gelijk zonder live en langskomende vrienden is het niet de moeite waard.

12. Chronos

Chronos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook je xbox naar je vrienden nemen :D

13. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Dit is een soort van opsomtopic. Lees wat reviews anders.

En om je toch te helpen: Neem Top-Spin. Gegarandeerd fun!:)

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, neem topspin. Bovendien heb je niet echt te 'kiezen' want de 'concurrentie' van Topspin stelt helemaal niets voor.....

15. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Haha.. Wélke concurrentie? 8)

16. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelen op Live is gewoon te Machtig, dat heb ik echt vaak gedaan op een gegeven moment waren we iest van 53e van de wereld :D Alleen op een gegeven moment wordt het irritant om ranks omhoog te gaan, want als je wint krijg je bijna niks maar als je dan een keer verliest... :eek: Dan ga je echt 100 plaatsen naar beneden ofzo, en dan kan je weer plaats voor plaats naar de top gaan werken.... 8)

17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Daarom ook 'concurrentie'

18. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik begreep 'm wel. Ik denk dat het nu wel duidelijk is welke tennisgame je gaat nemen. (lijkt mij) Bijna iedereen vind Top-Spin hartstikke goed en het is echt een aanrader.

19. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Typisch, je lijkt de enige te zijn. Zal het dan aan Top Spin of aan jou liggen... De AI is inderdaad wat zwak, maar op LIVE kom je er achter dat de game minder makkelijk is als je vanuit de SP denkt.

Ik vind het een leuk spel alleen op LIVE nogal frusterent door de chesaters en van die mensen die alleen maar van die ruk balletjes slaan die niet te halen zijn en dan gewoon ook de hele tijd dezelfde.

Ik weet niet of AK-47 serieus is, maar er is wel degelijk concurrentie voor Top Spin. Er zijn in ieder geval 2 andere tennis games op de xbox waaronder een game met de naam van het bekende sportmerk Fila... maargoed misschien doelde je wel op de rukkwaliteit van deze game en dan kan je inderdaad zeggen dat er geen concurrentie is.

Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  20. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Mja Top Spin is idd niet super-realistisch ofzo, aangezien je ook bijna nooit een bal uitslaat, en idd erg lange rally's krijgt. Maar dit maakt de game juist fun. Bovendien is Smash Court ook niet echt realistisch..

Deel Deze Pagina