xbox hardisk prob?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lord Kain, 12 jun 2004.

1. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yo mensen ik heb een vraag ik heb een xbox(wie nou niet) maar sinds ik een xbox heb en ik steeds een game saveden dan ging dat nooit van de 5000mb(of hoe je dat ook wil noemen) af :confused: nou vraag ik me af is dit normaal want ik heb minstens wel 20 games erop opgeslagen hulp graag

_0/ greets _0/ (alvast thx)

2. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste is het geen 5000 MB maar 50.000 + blocks
    Je xbox harde schijf is 8 Gigh en dat is verdeeld in blocks.
    Rustig maar want je krijgt die schijf echt niet 1 2 3 vol hoor.

Tenzij je er natuurlijk ontzettend veel muziek op zet, dat zou ik niet doen want dat vertraagt alleen maar het opstarten van je xbox na verloop van tijd.

Ik heb ooit eens gebeld naar xbox om te vragen hoe het nou precies zat met die schijf, en of die niet gedefragmenteerd moest worden eens in de zoveel tijd, vreemd genoeg konden ze mij daar geen zinnig of logisch antwoord op geven :mad: volgens hun hoefde de schijf niet gedefragmenteerd worden.......

jaja raar maar waar.... volgens het xboxteam ;)

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is een beetje vaag maar het is bij iedereen zo, ik heb de xbox vanaf dat ie te koop is en heb er een boel games op gesaved maar er gaat nooit wat van af.

maar ik zou me niet al te veel zorgen maken om die harde schijf want 8 gig heb je niet zomaar vol.

4. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dus in ander woorden het is ommogelijk om hem vol te krijgen :confused: want in de eerste xbox magazine stond toen ooit word ie vol dus

5. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    jah ooit jah........

na 10 jaar content downloads zit je nog niet eens halverwege de schijf LOL

Nee joh, maak je maar geen zorgen, komt wel goed :D

6. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan zeker wel vol raken, dat had ik ook.
    Ik had namelijk 100+ savegames van KotOR op m'n HD staan en veel content download. Toen ging ik al mijn Musicfiles kopiëren naar een Album en dát album een paar keer kopiëren zodat er meer dan 300 liedjes in zaten. De teller van 50.000+ stond toen nog maar op 1500 ofzo. Dus het is niet onmogelijk.
    _0/ <<Die smilie 0wnt :D

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Neej, maar daar heb je wel een spel als KOTOR voor nodig want die savegames zijn echt asociaal groot. (tienduizend blocks dacht ik) En dan nog kun je er meer dan 150 op kwijt :eek: . Nadat ik een stuk of 20 savegames had verwijderd stond ie gewoon weer op 50.000 plus. (kijk voor de aardigheid ff wat Halo/GTA/welk spel dan ook aan savegames inneemt en kotor.

8. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0

De xbox heeft meerdere partities. Eén voor de data en één voor Windows :9
    Dus meer data erop hoeft het opstarten niet echt te vertragen lijkt me..
    'k heb trouwens ook wel 's ergens gehoord dat de xbox, als je 'm heel lang niets laat doen, vanzelf gaat defragmenteren.. Al denk ik dat dat gel*l is want je zet data er op die je achteraf nooit meer verplaatst ofzo, dus fragmentatie treed sowieso niet op.

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    en 3 voor tijdelijke bestanden..

10. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zet je hele cd collectie maar eens op de harddisk, misschien gaat er dan iets van die ruimte af...

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had er ook muziek op gezet voor een totaal van 20.000+ blocks. Toen ik keek hoeveel ruimte er nog over was stond er nog steeds 50.000+. Er staan dus iig 70.000 blocks op de HD.

12. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dubbel |:-

Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  13. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet of deze berekening stand houdt, maar een MU heeft 500 blokjes en is 8mb groot. 8 gigabyte zijn 1000 van deze MU's, dus zal de HD zo'n 500.000 blokjes bevatten... Of zeg ik nu iets raars :p

Dat van die partities ken wel kloppen, daarom zal mijn berekenig voor beschikbaar geheugen wel geen stand houden, maar je box wordt wel degelijk zeer traag als de HD volstaat.

14. privaterayen

privaterayen Guest

waaaaaaaa benson is die-hard xboxer hij is nog online!!!!!
    /Mod waaaaaaa wat een nutteloze, zwaar off-topic reactie _0/
    - Dioga

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij blijft die teller op 50000 blocks staan terwijl ik al een hoop savegames en muziek erop heb staan :confused: :confused: :confused:

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    hij staat op 50000+ blocks,dat betekend dat je nog meer dan 50000 blocks op je harde schijf vrijhebt

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ohhhhh okj
    ben nog niet helemaal wakker

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou en? Waarom wil iedereen zoveel data erop hebben dat die teller een getal minder dan 50.000+ aangeeft? :confused:

19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Mooi toch, dan kan je er nog veel meer op zetten.

20. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tja, 8 of 10 gig (xbox v1.0 had dacht ik 10 gig) gaat echt wel een keer op, ook met savegames, al kan het wel heel lang duren... iig zit tie met muziek zo vol :) Daarom heb ik er ook maar een van 80 gig ingezet.

Deel Deze Pagina