[Top spin] Vreemd probleem met character

Discussie in 'Algemeen' gestart door BFalcon, 11 jun 2004.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb na lange tijd besloten om met top spin een nieuw mannetje aan te maken. Na zeer lang twijfelen heb ik gekozen voor een technician, vooral om de reden om veel ziekelijke top spin ballen te kunnen slaan.

Ben al tijdje aan het spelen en heb al mijn sterren alweer gehaald.
    **** serve
    **** forehand
    **** backhand
    ** volley (en dat terwijl ik normaal een volleygast ben :))

Skills zijn --> Return serve, power (om power probleem van technician beetje op te vangen), ace en als 4e (die ik nog niet heb) wil ik top spin gaan nemen.

Nu komt het vage probleem -->
    Bijna elke top spin bal (button B) die ik wil slaan gaat naast, en niet een beetje naast maar heel veeeeeel naast! Echt vreemd dit hoor, ik had dit al van begin af aan met dit poppetje! Ik denk, ow ik haal mijn sterren welk even dan wordt het minder...

Nou, niet dus!! Tis zelfs bijna zo erg dat elke return die ik met top spin sla ruim meter uit gaat! Van de rest van de top spin ballen sla ik er de helft uit... En dat voor een technician. Daar komt bij dat hij, ook na het keizen van power skill echt slome balletjes slaat. IS niet erg hier heb ik dus ook voor gekozen, maar ik verwachtte wel dat dit verlies opgevangen zou worden door de precision en angles. Nou in werkelijkheid is dat nu dus verre van waar!!

Ik zit nu dus met een mannetje dat EN slome balletjes slaat EN 5 van de 10 top spins meters uit slaat (en de rest van top spins zijn ook zeer slap!).

Echt vage shit, net of ik met het keizen van het DNA een DNA string heb gekozen met aangeboren afwijking of zoiets... Zou dit een foutje in het spel zijn ofzo?! Wat denken jullie? Hebben jullie zoiets ook al meegemaakt? Zelfs mijn andere mannetje (powerfull) slaat nauwelijks iets uit dus aan mij ligt het niet... Graag jullie mening! (ik hoop dat ik het beetje helder heb uitgelegt)

Laatst bewerkt: 11 jun 2004
  2. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    gewoon goed mikken niet teveel met je D pad sturen helpt

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar aap ;) Hij heeft toch precision, dan hoort dat niet te zijn... Maar ik heb gewoon powerfull en hij slaat lekker alles in :D Maar voorlopig weet ik geen reden waarom het zo is :confused: Mijn broer heeft ook precision en die slaa took zo uit...

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat komt omdat je de laatste skill top spin nog niet hebt, als je die hebt sla je bijna niks meer uit, geloof me. Daarom is die ook zo belangrijke, je krijgt niet alleen dat effect maar ook nog meer precision.

Maar over dat DNA heb je misschien ook gelijk, sommige ventjes zijn van nature echt super slecht en hoe dat komt???

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Speel jij overigens met je D-pad :confused:? Ik speel toch echt lekker met mn 3D-stick, veel fijner man :p

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel met 3D-stick (of hoe je dat ding ook noemt..)

Wel vet klote als sommige DNA-strings van nature al slecht zijn... Nou ja heb net gesprekje gehad met Apocalypse NL (nummer 5 van de wereld ofzo) en hij heeft heeeel veel info door kunnen passen aan mij. Dingen waar je normaal gesrproken niet eens aan denkt....

Moet nu helaas gaan ik probeer morgen wel ff deze dingen met jullie te delen!

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou ik idd wel waarderen ;) Xta nu 20e van de wereld, maar van de echte top win ik nog nie :p

8. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    20e van de wereld, er spelen er zeker maar 20 ? Et is wel uberhoog, 20e van de wereld. Succes met je tennis ;)

9. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik sta er veel slechter voor ,
    maar ik krijg straks les van Jazzie, die heeft 6.de gestaan,

heeft ook al met de top gepraat over het verschil van de poppetjes,
    en is ook inmiddels met zijn 3.de poppetje bezig,

wat wij allemaal nog niet weten,dat kan nogeens heel veel zijn denk.....

Updaatje:

mijn skills by the way zijn:

Defensive 5,5,4,0 Precision,speed,PS ,TS

topspins kan ie wel, en hard meppen ook met momenten, tja volley nul,
    moe iets he,

Ltrz... ;)

Laatst bewerkt: 12 jun 2004
  10. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is inderdaad wel vaag, helemaal omdat je technician hebt gekozen.
    Het lijkt me niet dat het met het DNA te maken hebt, maar als je er zeker van wilt zijn moet je ff een nieuw mannetje aanmaken met precies dezelfde skils en lengte enz. en met andere DNA, en dan kijken of die dat(die afwijking van top spin) ook heeft, anders is het gewoon vaag.

Mischien ligt het aan de lengte of aan de spiermassa die je hebt gekozen, als jij een tecnician maakt met heel veel spieren gaat ie meer de kant van een power speler op en is het logisch dat zijn tecnician skils achteruit gaan/zijn.

11. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    soms ist wel vaag idd met de mannetjes. Vrienden van mij hebben ook mannetjes met 1 ster meer :confused: we hebben geprobeerd uit te zoeke hoe het kan, maar we konden nix vinde. Ook veranderde de skills van de mannetjes als je hem via een Mem.card overzette naar een andere Xbox, waardoor je dus niet met je eigen mannetje kon spele |:- ik weet niet of dit xpres zo is gedaan voor de afwisseling, zou kunne :{

_0/

12. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Er spelen er 10,000 en voordat ze de leaderboards hadden gereset 80,000 en raad eens wie er van al die mensen eerste staat?

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoe kom je eigenlijk aan skills?

14. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    uhhhh, jij? 8)

15. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
  16. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    @ Tr@m$
    Jij bent toch: Mr Jingles NL
    Toen ik laatst keek op de leaderboards dacht ik dat je 15e was ofzo. Nogsteeds _O_ _O_ _O_ hoor, daar niet van 8)

Dit zijn trouwens mijn characters (geen problemen met DNA over here!):

Male: Rogier
    Defensive
    Serves: ***
    Forehand: ****
    Backhand: ****
    Volley: ***
    RS/POW/PS/TS

Female: Tennischick
    Defensive
    Serves: ****
    Forehand: ****
    Backhand: ****
    Volley: **
    RS/SPEED/PS/TS

Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  17. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Ja in official male sta ik denk rond de 15de plek maar die speel ik nooit omdat je tegen allemaal gekken komt die er alles aandoen om te winnen en je moet ook nog eens honderduizend wedstrijden spelen voor een paar puntjes omdat je niet weet hoe hoog de tegenstander staat.

In single stats stond ik gister 1ste maar nu 3de omdat ik verloren heb :mad: van een andere nederlander die nu 1ste staat (:p), dat was voor de xbox challenge trouwens, ik ben wel door gelukkig

Dit is mijn ventje:

T'Benchmark
    5441 met return serve, speed, passing shot en top spin, natural talent is defensive en 5,11 voeten hoog

Deel Deze Pagina