mijn beeldscherm de teksten enzo zijn dus wazig is heel raar maar ik heb het alleen in windows zelf dus niet bij het opstarten ik heb al settings verandert maar helpt niks af en toen wordt hij weer normaal maar na een tijdje wordt hij dan weer wazig wat is dit? HELP~!!!!!!
Klinkt als een videokaart probleem. Probeer opnieuw de videokaart drivers te installeren en doe dat dan met drivercleaner (www.drivercleaner.net) Daarna opnieuw drivers installeren en kijken of het dan weg is.
Weet je zeker dat je letters buiten windows er wel goed uit zie, want het kan ook gewoon zijn dat je monitor stuk is, begint de wazigheid in het midden of is het over het hele beeldscherm?
ja gewoon bij het opstarten dat je zeg maar helemaal in het begin al die letters ziet er goed uit maar zodra dat begin scherm komt is het oorlog en het is over het hele scherm
ey je bent niet alleen jongen, ik heb het ook (denk ik) ik kan namelijk helemaal geen kleine lettertjes meer lezen zoals bijv. de signatures van mensen. erg irritant, kheb al een paar keer de drivers eraf gegooit enz maar lijkt niet te helpen. Ik denk dat mijn monitor een beetje kapot is. hij is volgens mij iets van 2.5 / 3 jaar oud. maar misschien weten jullie een oplossing
heel hard op slaan! zet de monitor op een andere pc en kijk of ie het nog heeft, weet je in elk geval of het aan pc of monitor ligt
nou... je kunt 2 dingen doen, wegbrengen om te laten repareren, of nieuw scherm kopen, ga voor de goedkoopste oplossing. tip: vraag eens rond of kennissen niet nog een scherm over hebben.
nou...waar wacht je dan nog op! spring in de auto van je pa, doe je best om niet te botsen en ga langs de computerboer waarje dat ding hebt gekocht. neem een andere mee en ben weer happy
dan kijk je even op marktplaats.nl voor een andere..vanaf 25€ ofzo meot je toch wel een 17"CRT scherm kunnen krijgen...of je kijkt je papie lief aan