Dat is toch dat nr met die wijffies? Moet je ff op radioz etten dat worden die nrs toch altijd aangekondigt Goed luisteren
Die Radiostations zij zoooo cool! Mijn lievelings: NYC= Gotham Radio Tokia: Volcano FM San francisco: Live 105 Londen: Capitol FM
Je hebt ook zo'n liedje in PGR. dat je ook bij JSRF hebt.............waarschijnlijk al wel bij sommige opgevallen...maar kzeg het toch ff..........
Je kan daar niet luisteren. En GalO doe asjeblieft zelf eens wat moeite en volg mijn advies op : Moet je ff op radioz etten dat worden die nrs toch altijd aangekondigt Goed luisteren
Nou ik heb het nog maar ff opgezocht... Ga eerst naar de Music Manager, en add alle liedjes ff in je 'CD' (als ze daar niet al in stonden). Dan start je een race, druk je op start en ga je naar het radio/cd menu. Daar zet je mode op <cd>, en dan kan je daaronder tussen de tracks switchen, en zie je de titel erbij staan.
mwehehehehe de muziek zet ik altijd zo bonkend hard is idd cool,maar alleen lijkt het wel of er weinig inzit,ik krijg heel vaak dezelfde :{
Ligt aan welk radiostation je kiest he, de laatste tijd zet ik de muziek vaak uit omdat ik gewoon wil genieten van het motor geluid enzo (ik moet trouwens nog steeds n DD5.1 setje hebben )
Jongens Dat Liedje Heet Same Or Same Or van... nouja, als je same or same or bij kazaa in tikt heb je dent ik niet veel keus!
Het nummer heet: Pyt - Same ol' same ol' !! Ok, nix te danken! Ik luister altijd naar hot 97 (new york) dat is echt ruig station! R&B en hiphop ruleren!