Top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pandora, 14 jun 2004.

1. Pandora

Pandora Guest

Hallo mensen.

Ik zat net ff de screenshots van Top spin te bekijken omdat ik binnenkort een Xbox ga kopen en daar zit dat spel bij. Maar nu heb ik een vraag ik was 2 jaar geleden in France en daar hadden ze van die game rooms met allemaal spellen race simulators etc. Toen liep ik tegen het spel aan en dat hete virtuel tennis ofzo is top spin mooier of lelijker dan dat spel wie kan dat vertellen

alvast bedankt.

2. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jarenlang heeft Virtua Tennis van Sega (het spel dat jij bedoelt) als standaard voor tennis games gestaan. Top Spin is de nieuwe standaard geworden en dat is niet voor niets. Grafisch is het nog mooier en de gameplay is ook nog eens verbeterd met meer slagen en de mogelijkheid risico-ballen te slaan.

Lees anders ook eens de review en overtuig jezelf :)

3. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van tennis spellen houd en je vond virtua tennis goed, dan moet je cker top spin halen

4. Pandora

Pandora Guest

Ok bedankt. Maar wie vonden die Virtua tennis ook goed ik vond het een geslaagd spel met mooie beelden als een speler een punt had gescoord ik heb hem maar een keer uitgespeelt maar als het goed is is hij ook uitgekomen op de ps2 toch die virtua tennis.

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb virtua tennis nog gespeeld op zo'n arcade hal & ik vond hem HEEL erg goed!
    En ik moet zeggen, top spin IS beter!!!
    Grafisch: beter, gameplay: beter, online: dus beter!
    Alles is beter eraan.
    Wie van tennisspellen houdt moet gewoon van top spin houden.
    Kopen die handel!

6. Pandora

Pandora Guest

Ik vond hem ook echt goed en ik speelde hem ook in die arcade hal. Maar ik heb daar echt wel 30x 0,50 cent in gegooit. was echt goed

7. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarop wil je hem ?? xbox??
    pc ??

op xbox en dalijk pc top spin
    en op pc virtua tennis...

btw ... heb je xbox live ? dan zou ik top spin pakken ;)

:/ edit top spin is moojer

Deel Deze Pagina