ps2 online probleempje

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Franko, 14 jun 2004.

1. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb op de PS2 een probleem met online ik wil dus online met socom maar wat blijkt er meot je je gegevens hebben van central station die heb ik dus al niet meer en met wachtwoord opvragen die gegevens weet ik ook neit meer wat moet ik nu doen??

2. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit onlinr met ps2, maar ik zou proberen de service-lijn van sony te bellen. Die kunnen die informatie wel achterhalen denk ik:)

3. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    wie gaat r nou info over ps2 netwerk vragen op XBOXworld.nl

4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Dit is het forum van elke console. Jij vraagt toch ook weleens een vraagje over de PC of wat dan ook. Zit je dan niet 24/7 op je xbox. Gun het licht in elkaars ogen jongens.

1 persoon vindt dit leuk.
  5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    word on! *)

6. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet volgens mij gewoon een account aanmaken bij SOCOM zelf. Bovendien kan je tot 4 accounts aanmaken op central station

Oftopic: het rankingsysteem van SOCOM klopt geen flikker van

7. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja amar er staat je heb je gegevens nodig van central station

8. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Neem contact op met de helpdesk van SONY. Ikzelf heb geen ervaringen met hun helpdesk dus of ze goed zijn kan ik je niet zeggen.

Ik vind dat dat Central Station soms erg onoverzichtelijk is. Voorbeeld: toen ik mijn PIN had ontvangen en ingevoerd had wist ik niet hoe je het moest bevestigen. Normaal staat er "ga verder" maar ik kon alleen kiezen uit "aflsuiten".
    Ik wou het niet afsluiten want ik was bang dat alles gewist zou worden. Ik moest dus toch op afsluiten drukken...

Maar SOCOM II online spelen maakt alles weer goed :) .

p.s.: zie je nergens een klein icoontje of zoiets bij het inlogschermpje bij CS? Volgens mij kan je daar je wachtwoord opvragen als je het kwijt bent en dan krijg je je wachtwoord teruggestuurd (via de email die je hebt ingevuld tijdens de registratie)

Deel Deze Pagina