Zijn Die Fransen en Duitsers te lui om engels te leren?

Discussie in 'Algemeen' gestart door maximus, 9 aug 2002.

1. proz8c4ever

proz8c4ever And who are you?

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar duits spreek ik echt niet, dat verdom ik. Engels is een wereldtaal, dat is de internationale communicatie taal. Frans klinkt mooi, zelfs "ik moet poepen" klinkt lief, maar ik begrijp er geen moer van, uitgezonderd de woorden paraplu enzo.
    Duits is voor... whatever. Klote taal gewoon.
    Voortaan gewoon alleen in het engels, en wie het niet begrijpt moet zijn algemene ontwikkeling een beetje verder ontwikkelen

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent natuurlijk pas echt ontwikkeld als je Duits, Frans én Engels spreekt.....:{

3. proz8c4ever

proz8c4ever And who are you?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was een strakke Stijn :)
    Tja, over duits hoef ik natuurlijk niets te zeggen, dat weiger ik zelfs als het de enige taal zal worden op de wereld.
    En Frans vind ik gewoon onlogisch, en meer iets voor mensen die moeilijk willen doen als het makkelijker kan. :)
    Het kan natuurlijk een persoonlijk iets zijn... En dat is dat ik voor Engels een 9,8 had op mijn eindexamen, en over de rest van de talen zullen we het maar niet hebben :D gelukkig heb ik meer verstand van nulletjes en eentjes :)

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag in een Frans blad, dat ze al een complete versie van Morrowind hadden gespeeld (PC) en op alle plaatjes stond de text in het Frans, dus volgens mij is dat al gebeurt.:{

5. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Chinees is een veel gesproken taal, maar een wereldtaal kan ik het niet noemen. In het land zelf wonen ontzettend veel mensen, maar in andere werelddelen spreekt met totaal geen chinees en wordt het ook niet standaard onderwezen of als studie aangeboden.

In mijn ogen is Chinees dus géén wereldtaal.

6. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Oh, het is natuurlijk belachelijk dat een spel om deze reden uitgesteld wordt. Bah.

7. Jree

Jree Guest

DUitsland , Frankrijk , Italie en nog een paar ... te eigenwijs ... damn .
    Toen ik naar de bios ging in Duitsland (paar weken geleden)... jezus he ... alles was in het duits gesproken.

8. Jree

Jree Guest

MWuhahahaha

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is waar ook, de pc versie is allang uit in Duitsland en Frankrijk, en die zal ook wel vertaald zijn. Het kan dus niet zo zijn dat Morrowind voor het vertalen wordt uitgesteld, toch?:confused:

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    weet je zeker dat je UK-versies ook een nederlandse xbox kan spelen?

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is voor PAL gemaakt. Wij hebben PALxboxen. Goeie tent ook trouwens, kun je met een gerust hart bestellen.:)

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je nou zeker dat dat klopt, straks wordt het uitgesteld en dan zit je aan je bestelling vast. :confused:

13. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb morrowind maar voor de PC gekocht kon niet langer meer wachten:+

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, Stijntje, behalve die drie spreek en versta ik ook Russisch en pretendeer ik ook de Nederlandse taal redelijk te beheersen.

Ponimajesh? :)

Ben ik nou goed ontwikkeld?

En nu we toch over ontwikkeling praten: Waar in Europa staat het vrijheidsbeeld?

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    New Amsterdam? :)

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb daar ook altijd last van op vakantie, dan ga je daar ff tv kijken maar dan is er echt niets in het engels en alles is lelijk overgesproken door duitsers:r

17. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Mis. Hij staat in Parijs. Midden in de Seine. En het is nog waar ook.

Weer wat geleerd, Wouter? :)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik haat Frankrijk :)

19. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Moet je eens in Oost-Europa naar de TV gaan kijken. Daar praten ze gewoon door de originele tekst heen. Het oorspronkelijke geluid wordt zachter gezet en dan komt er in het Pools, Russisch, of wat dan ook, een spreker doorheen die alle teksten opleest.

E.e.a. voorzien van de hoeveelheid emotie die alleen een betonnen deur versteld doet staan. :confused:

Inmiddels zijn ze in Rusland zover dat ze TWEE speakers gebruiken. Een vrouwelijke stem voor alle vrouwen en een mannelijke stem voor alle mannen.

Kun je het je voorstellen? Emanuelle met de baard in de keel? :)

Nee, dan vind ik het Duitse systeem een stuk beter. Maar ook dan nog... Als je "Ich komme wieder" hoort dan verlang je toch snel weer naar de ondertiteling van het oorspronkelijke "I'll be back".

20. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel ééns leuk om zoveel reacties te zien op mijn topic.Ben er zelfs van verschoten en je weet wat ze daar van zeggen...............al wat je verschiet ben je kwijt!:9

Deel Deze Pagina