Hey, ik las dus over een advanced scart cable waardoor je beter beeld en geluid zou krijgen. Dat ding is dan iets van 29 euro. is het de moeite waart?
Yep, beeld is niet zo korrelig. Schande eigenlijk dat het er niet standaard bijzit. Zou een goeie zet zijn Bill.....
voor mensen met zo`n plug alleen. k ga geen 30 euro uitgeven voor een kabeltje waardoor het geluid misschien net iets beter is
Ik ben misschien wel van plan om zo'n kabeltje te kopen. Maar dat doe ik alleen als ik een goeie, goedkope Dolby-set kan kopen. Heeft iemand suggesties?
Ik heb de DTT 3500 van Creative, de voorganger van die nieuwe Inspire serie. Ik heb m twee jaar geleden voor 1000 ballen gekocht, maar nu is hij nog maar rond de €150,- als ik t goed heb. Ik denk alleen niet dat hij nog goed te verkrijgen is... je moet denk ik ff goed zoeken in de winkels/internet
Voor alleen het beeld zou ik het niet doen, dat verschil is niet zo groot. Voor DD5.1 zeker wel. Zo'n creative setje is in een woonkamer niet voldoende, voor een slaapkamertje wel. Zoek anders even wat andere threads hierover, die zijn er genoeg.
Ik heb net een nieuwe tv (spuervet!!!) en ik heb 2 scart, 1 rgb en 1 s-video ingang, welke kabel levert het beste beeld en geluid op (ik heb geen dolby surround boxen, alleen gewoon stereo).
Ik heb gelezen dat SCART iets beter is dan S-video, maar da's met het blote oog bijna niet te zien. Die standaard kabel is klote....
Zowel S-video als RGB als composite video zitten op SCART, dus je hebt het niet goed gelezen. De standaard kabel is prima en geeft een composite video signaal door, maar de advanced kabel geeft ietsjes beter beeld doordat deze RGB ondersteunt. Of dat de 30 euro waard is vraag ik me af. Er zijn ook scartkabels (van andere fabrikanten) voor de Xbox die S-video ondersteunen, dat zou beter beeld moeten geven dan de standaard kabel, maar de kwaliteit van de kabel moet dan wel goed zijn, en dat is vaak niet het geval bij kabels van andere (goedkopere) merken. RGB is echter de beste optie omdat dat een beter beeld geeft dan zowel s-video als composite video. Er zijn meerdere threads hierover.
ik heb problemen met mn tv dat t beeld telkes iets blijft hange. zou een advanced scart kabel dat kunne verhelpe???
Mijn tv werd af en toe zwart wit. Ik kocht een Advanced scart cable en het probleem was volledig verholpen. Wellicht doet tie ook verhelpen dat je beeld blijft handen maar dat kan ik je niet verzekeren.