kan iemand mij vertellen wanneer de europese versie van start gaat? nog een vraag gata de crew van Xboxworld ook? Dgsonline ging vorig jaar ook dus als hun kaarten kunnen krijgen krijgen jullie ze helemaal, alleen moet je natuurlijk het trein kaartje zelf betalen.
X02 is eind september. Wij gaan/mogen niet omdat ze nu alleen richten op magazines en geen websites meer.
.::: Dit is ZO ergerlijk... >_<' Dit betekent dus dat zo iemand als Alex Roos van De Telegraaf (die elke week weer het bloed onder me nagels vandaan weet te halen) binnenkomt en uitgerekend de Xbox-fans, degene die er WEL zinnig over weten te schrijven, in de kou blijven staan... :r
Telegraaf is het grote publiek he, ik lees geen Telegraaf (wie the fuck leest WEL telegraaf?) maar hij schijnt idd nogal dom / negatief over te komen..
TV ploegen? Hoezo dat op welke zenders willen ze zoiets gaan uit zenden. neem aan dat europa helemaal niet zo veel game tv zenders heeft.
Neej wat weet jij daar nou van In Engeland hebben ze hele entertainment kanalen, in Duitsland heb je een aantal van dat soort serieuze tv programma's. Kijk wij leggen ons er bij neer : We hadden eigenlijk wel verwacht dat we zouden 'mogen' aangezien vorig jaar een aantal kleinere sites wel gingen, laten we hopen dat dat dit jaar niet gaat gebeuren want dan wordt ik kwaad .
Hmm your soooo lucky. En Memphis er zijn zeker wel games-kanalen, Heb een kameraad die schotel aansluiting heeft en die ontvangt meerdere games - kanalen uit Duitsland, Frankrijk en Engeland.