Negatief gedoe

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flood, 9 aug 2002.

  1. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft idd spijtig genoeg gelijk
    je zou ervan verschieten hoe sterk een marktnaam een invloed heeft
    maar het ligt ook aan de winkels zelf
    waar ik mijn xbox heb gekocht was de verkoopster niet echt enthousiast aan het evrtellen over de xbox

    "de PS2 heeft wel meer spellen" enzo
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ik heb het al veranderd:
    je koopt nitenndo(of PS2) omdat je niet verder kijkt
     
  3. proz8c4ever

    proz8c4ever And who are you?

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het logisch, een heleboel jeugdigen onder ons hebben een ps2, moeten ze dan weer naar papsie en mamsie voor een xbox?
    Vriendjes en vriendinnetjes hebben een ps2, waarom dan een xbox?
    Jantje ziet bij iedereen modchips, en voor 70 euro dertig spellen ipv 1 spel kopen...
    En volgens mij is dat laatste nog het belangrijkste.
     
  4. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: Het is idd treurig hoe weinig mensen verder kijken dan hun neus lang is. Bij alles eigenlijk. We hebben serieus een klant gehad die vanwege de hype een Cube had gekocht en absoluut niet blij was met het aanbod van games. Mensen kijken niet eens wat een console te bieden heeft ze gaan af op de bekendheid. :p
    Omgekeerd is ook mogelijk dat mensen bepaalde games niet willen accepteren omdat iedereen anders schreeuwt. Gun Valkyrie is naar mijn mening de meest ondergewaardeerde game van de XBX in de pers, Zelda GC wordt afgekraakt vanwege de cartoon look (terwijl de game qua gameplay een direct vervolg is) en ICO op PS2 wordt afgeschilderd als een "saai spel waarin je niks te doen hebt". En negen van de tien keer dwordt het geschreeuwd door mensen die of aalleen plaatjes hebben gezien of de demo vijf seconden hebben aangeraakt... ]:-
    Vanmiddag heb ik weer meegemaakt hoe die blindheid er is maar ook hoe die kan worden weggehaald; iemand was Gun Valkyrie aan het spelen en die heb ik wat tips gegeven met het boosten, de arme gozer wist niet wat hem overkwam toen ie het eenmaal doorhad; +1 GV verkocht. Lost Kingdoms op Cube uitleg bij gegeven et voila; mensen kunnen er ineens wel plezier aan beleven.

    Het publiek is ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- . Wees dus eens aardig, blijf bij die demo-pods hangen en leg ze de spellen uit. Scheelt een hoop gezeik van welke console beter is, want als mensen de spellen leuk vinden volgt de console automatisch.
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ja maar die gasten kijken niet verder als hun buurjongen en dat moeten ze JUIST wel doen!.


    maar ik ga hier verder neit op in want dit win je toch nooit.
    de xbox ruled iniedegeval voor mij en dat telt
     
  6. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    XBox verkoopt niet genoeg omdat 9 van de 10 consumenten er geen verstand van heeft. Dan gaat het image voor en wint Sony het van M$.....
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    je zit ons met zo`n poll een beetje te jennen van fan-boys maar dit slaat alles , wat ik je nu laat zien slaat ook gewoon nergens op. check deze site klikker<--- en ga naar: Console-lol

    en dit is dus die negatiefheid.. nu ga je zeggen hey ze hebben er ook een cube bij gedaan!>!?!?! maar dat hebben ze gewoon gedaan om het een beetje gelijk te houden.
    sorry van m`n reactie(op die site) maar ik snap gewoon niet dat al die sh*t over de xbox allemaal maar moet . het kan toch ook anders


    ennuh Cyhwuhx waarom maak je van die banners? ik bedoel is dat nou zo`n lol , ben je dan stoer ofzo?!!!/
     
  8. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    *zie op site* dat meen je niet
    stonden er echt japanners met spandoeken: "xbox sucks", "PS2 en GC forever"???

    hoe zielig.... :{

    het valt idd wel hard op dat vooral de xbox gekl**t wordt :mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2002
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    kijk van mij mogen ze best wel een xbox verneuken.,.(vanaf vandaag zie ik in dat dat niet te veranderen is)
    maar meteen XBOX suck is gewoon dom
     
  10. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: De banenrs zijn toen over en weer gemaakt, toen duidelijk werd welk font Microsoft had gebruikt voor de Xbox (een oud font van de Smashing Pumpkins btw wat nu onder de freeware naam 1979 de ronde doet als ik het goed heb). Ugamer kent ze al veel langer en ze waren als parodie bedoelt. :)
    Besides, Ugamer heeft er een paar over de Cube gemaakt (hij had het GC font opgezocht) en ze hebben allemaal op m'n eigen site in de banner-roulatie gestaan (heb ze ook weer verwijderd na de eerste prijsverlaging). Het waren gewoon plaagstootjes over en weer... Al moet ik toegeven de PS2 vergeten te zijn, hmmm....
    Dat CubeZone uitgerekend vandaag met zoeits komt is wel erg raar... :/ Ik had ze slimmer ingeschat. Verantwoordelijkheid voor de banners geheel aan mijn kant dus, maar met CubeZone heb ik niks te maken. Indien je er nog over door wil zeuren ga je gang, mail me maar op vincent@cyhwuhx.com oid.

    Wie er wel de humor van kan inzien wil ik btw ook nog doorverwijzen naar http://uncleclive.com
     
  11. Oli-4

    Oli-4 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat we fanboy-gedrag over en weer krijgen, wil ik even duidelijk maken dat deze plaatjes puur voor de lol erop gezet zijn. Als er leuke (anti-)GameCube-plaatjes zijn, ontvangen we die graag en plaatsen we ze ook. Zelfspot is namelijk ook helemaal niet erg. Dat de Xbox zoveel in de feature staat heeft niets te maken met of CubeZone anti-Xbox zou zijn (dat zijn we namelijk niet), er zijn gewoon superveel van dit soort pics gemaakt.

    Ik hoop dat hiermee de reden achter deze feature een beetje duidelijk is.

    Edit: Over GameSen: Wij waren helemaal niet op de hoogte van de ontwikkelingen op GameSen en hadden deze feature al een geruime tijd voor deze dag gepland staan.
     
  12. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet er goeie humorplaatjes over de gamecube??? :+
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    nee dit moeten we niet gaan doen.. wij moeten als xboxxers gewoon laten zien hoe het moet...
     
  14. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: THE most sensible argument this day! Kudos to you!
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ow er zijn er veel gemaakt dus tja waarom niet op cubezone tja iedereen doet het toch?
    ja dat zeg je nu dat je er al mee bezig was.
    maar nee ik weet dan niet of ik over heel xboxworld spreek :D maar ik zelf ga NIKS maar dan ook geen ENKELE cube pic naar CZ sturen .. dit is ziek.. echt ziek..
     
  16. Daan CZ

    Daan CZ Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het wel relevant als ik ff uitleg hoe ik, als Cuber (en editor van Cubez0ne), naar de hele zaak kijk en heb gekeken. Toen ik 3 was kreeg m'n broer een NES voor z'n verjaardag en sindsdien heb ik alle Nintendo-consoles gekocht/gekregen. Toen ik dus hoorde van de Dolphin (bleek later de Cube te zijn zoals jullie allen wel zullen weten), de opvolger van de N64 (die ik op zijn beurt weer wilde hebben omdat het de opvolger van de SNES was), ben ik die gaan volgen.

    De Xbox heb ik totaal niet gevolgd en toen enkele weken voor de release wist ik weinig tot niks van de games die erop komen. Al hadden die games bij dus bevallen, ik had het niet geweten puur omdat mijn ouders me vroeger een Nintendo gegeven hebben en ik dus verder ben gegaan met Nintendo omdat dit me beviel. Net als dat mijn vader als ie een nieuwe auto koopt altijd een Audi koopt (we hebben er nu al 4 of 5 gehad) omdat die hem bevallen. Als je iets goed vind, waarom zou je dan overstappen op iets anders en dus risico nemen dat je een boel geld weggooit? Nu blijkt achteraf trouwens toch dat de Xbox mij minder had geboeit dan de Cube als objectieve consument, omdat er maar weinig games op de Xbox uitkomen waar je mij voor kan wakker maken.

    De 'uitkomst' van de 'console war' is voor mij dan ook totaal logisch. De Playstation had de grootste fanbase en dus heeft de PS2 die ook, de N64 had een redelijke fanbase dus de Cube die ook en Microsoft heeft meer haters dan fans dus maar een beperkte fanbase, die voor een deel bestaat uit ex-Dreamcasters die gehoord hadden dat Sega veel op de Xbox zou uitbrengen (wat nu niet zo blijkt te zijn, Sega brengt meer op de PS2 uit).

    Als je nu trouwens even eerlijk bent moet je toegeven dat in deze topic ook genoeg Xbox fanboy-uitspraken gedaan zijn en het dus gewoon van beide kanten komt. Dat de Xbox meer innovatieve games dan de Cube heeft klopt ook niet. Ik zeg niet dat de Cube meer heeft, maar ik denk dat het wel ongeveer in evenwicht is. Jullie Xboxers volgen de Cube wereld een stuk minder uiteraard, en wij Cubers volgen de Xboxwereld niet. Daarom weet ik dus zeer weinig van de Xbox en welke games nou innovatief zijn en welke niet. Zo heeft de Cube genoeg innovatieve games waar jullie waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebben.

    Anyway, was een flinke post, waar het op neer komt: het heeft volledig met je instelling te maken. Ik vind dat als Nintendo consoles me bevallen, ik gewoon bij Nintendo moet blijven. Ik denk dat jullie niet echt Nintendo'ers zijn en ook niet echt Playstation'ers waardoor jullie de zaak objectief bekeken hebben en gekozen hebben voor de Xbox. Alle consoles hebben hun goede en slechte punten, en op kinderachtig ge****** over een console moet je gewoon niet ingaan. Serieuze kritiek moet je echter niet in de war halen met dat vage fanboygebazel. Dat de Cube zogenaamd kiddy is, is evenveel gelul als dat de Xbox te groot en te zwaar is. Hij is dan wel groter en zwaarder dan de andere consoles, maar wat maakt dat in godsnaam uit... zoals al gezegd: het is toch geen mobieltje, of handheld?

    BTW: Ik weet nou nog steeds niet wtf er op gamesen gebeurt is, en de feature op Cubezone staat er totaal los van. Ten eerste weten we niet wat er nou gebeurt is op gamesen, ten tweede stond onze feature al weken zoniet maanden gepland op vandaag en ten derde is de feature niet anti-Xbox, anti-PS2 of anti-Cube maar gaat het zoals de titel aangeeft om "Console-lol", leuke grappen en parodieën op consoles. Ik snap het probleem er niet helemaal van. Als iemand hier nog leuke anti-Cube plaatjes kent, zoals Oli al zei, graag mailen. Die plaatsen we ook namelijk.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop dat niemand dit doet.. dan verlaag je je zelf tot hun nivo(?) anyway wanneer je al die ant-xbox ziet . wat meot je doen?
    zet je xbox aan en luister naar de intro muziek van halo en alleskomt goed

    i close my case
     
  18. DarkShark

    DarkShark Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi gezegd qwx :)
     
  19. Daan CZ

    Daan CZ Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er nou mis met een beetje lachen om wat grappen en parodieën om consoles? Jij hebt je allang 'verlaagt tot ons niveau' door meerdere keren te blaten over kiddy

    Je hebt jezelf zelfs nog lager geplaatst door helemaal als een dolle woedend met k4nk3r en dergelijke te smijten op Cubezone. En serieus ingaan op die zielige kneusen bij ons in de reactiefunctie bij de Turok-post is ook het domste wat je had kunnen doen. Laat die debiele losers maar blaten over de Xbox, daar ga je toch niet op in? Die luitjes worden al boos op MIJ als ik zeg dat ik Mario Sunshine grafisch vind tegenvallen. Zijn echt zo gek als een deur die apen. Ik heb de hoop op normale gesprekken in die reactiefunctie dan ook al opgegeven.
     
  20. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    wel Daan CZ jij ziet er mij een gezonde gamer uit
    geen haat tegenover andere dingen, een redelijk objectief standpunt, er kunnen er nog veel van je leren (zowel xbox-, PS2- en GC-fans)
    en als ik erges een leuke pic zie over de cube (of een andere console) zal ik ze met plezier doorgeven
    niet om die console te bashen, maar gewoon voor de humor ;)
     

Deel Deze Pagina