jaaaa als je nu nog een box gaat halen ben je gewoon dom en veels te laat dus zou ik gewoon efe wachte als je er nu geen hebt edit: niet moeilijk doen maar gewoon 18 zijn en een baan hebben dan is die cc vet simpel te regelen
Wie dat doet is niet goed wijs. Ga maar niet verwachten dat iemand dat even gaat doen. Ga bij je ouders vragen...
gewoon wachten? hoe kun je nou te dom en veels te laat zijn met een xbox kopen. hij is dan wel 2 jaar uit, maar dat wil toch niet zeggen dat je um niet meer moet kopen omdat 1 of andere gek het te laat vind? beter laat dan nooit!
Zozo, en van welk paleis zijn wij koning?Gekkenhuis afdeling C? :{ Niet moeilijk doen gewoon 18 zijn<-- ja dat bepaal je zelf..
precies, vraag of je ouders een CC willen nemen en dan zeg je heel lief dat je die 12€ (gloof ik bij rabobank) wel betaald, heb je voor 72€ per jaar xbox live
ik roeleer hehe maar je kan ook gewoon de account van je vriend op memorycard zetten en die op je box aansluiten en als je vriend nie tspeelt kan jij lekker gamen
weer een intelligente post van privaterayen wanneer willen alle mensen op live? 's avonds denk k, dan wil jij en je vriend ook op live...dan heb je een probleem
ik ben GEEN belg, en wat als ik het zou zijn? jij woont btw veel dichter bij belgie dan ik... als die vriend niet thuis is...dan kun je toch helemaal niet zelf bepalen of je op live wil, dan MOET je wel als je vriend er nie is...op andere momenten zal je vriend er zelf op willen. en je hebt ene probleem met friendlist etc. edit: zijn belgen soms minder dan nederlanders?
hoe weet je dat belgenland vlak bij mij is en grubbo(je moet toegeven het klinkt belgisch hehe)ligt in? maarja ik denk dat deze gozer gewoon het beste kan wachten tot die 18 is
omdat ik toevallig weet dat brunssum dicht bij hoensbroek ligt en grubbo is kort voor grubbenvorst (bij Venlo) en ik denk neit dat ie moet w88 tot ie 18 is, je kunt je ouders toch lief aankijke, of buren, kennissen, vrienden? die willen vast wel 60€ voorschieten
Ok. bedankt maar ik heb gehoort dat rabobank een leuke pas heeft. wie weet daar wat over. en wat kost een credit card als je hem koopt dan koop ik die wel voor m'n ouders. P.s volgens mij moet je voor cc elke maand betalen of nie.
zie de eerste pagina van de centrale credit card thread daar staan ook de antwoorden van jouw overige vragen
zie de dolby digital faq en de antwoord op al je Antwoord op surround/Dolby Digital vragen in het hardware forum
in amerika is het al mogelijk om zonder credit card op xbox live te komen Debit Card If you want to use a debit card, a few restrictions apply: Your debit card must have either a Visa or MasterCard logo. Your debit card must not have restrictions on subscription-based or Internet purchases. You must have more than 99 cents available in your debit card account. The expiration date on your debit card cannot be the same month and year as the date you set up your account. If you do not know if your debit card has restrictions on subscription-based or Internet purchases, contact the financial institution that issued the card for more information. als je een pas van de rabobank hebt dan zit daar zoon maestro dingetje op en die worden goed gekeurt door xbox live als de nieuwe starteskitten hier in nederland zijn dan moet het mogelijk zijn om met je gewoone pin pas te betalen de niewe hadset is trouwens draad loos ook wel even vijn om te wetten