Tour de France?

Discussie in 'Algemeen' gestart door twi, 14 aug 2002.

1. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Heeft iemand deze titel al zien liggen, of zelfs gekocht? Ik hoor er totaal niets over (wielrennen is niet al te populair), maar ben er erg nieuwsgierig naar. Wie kan me er meer over vertellen?

2. bobsegaert

bobsegaert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Belgiƫ werd Tour de France begin juli VERWACHT. Het is ondertussen al vele keren uitgesteld. De volgende datum is zestien augustus! Hopen dat het wachten beloond zal worden! Maar ik vrees ervoor als ik sommige reviews van ps2 lees!

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een review v.d. Xbox liggen.

4/10

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Areaxbox.de heeft n review

5. Michielygil

Michielygil WeekendWorry Thinker

Leuk Bevonden:
    0
    ja, mensen vinden het saai. Nogal wiedes, dat zijn dan die gozers die het wielrennen niet volgen en dus ook niks snappen van de tactiek enzo...
    Ik heb al beelden gezien (had mijn broertje op een dvdtje die zaten bij een oostenrijks blad van de vakantie) van de ps2 versie. Ik ben benieuwd, zag er wel ok uit. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ik er geen 70 euro voor ga neerleggen. (gelukkig heeft mijn broertje een omgebouwde ps2 }:]:eek:)

6. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Official UK xbox magazine gaf het een 4,6 geloof ik. Het is dus gewoon een baggergame.

7. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dat komt imo mede omdat de meeste gamers geen fluit aan wielrennen vinden. Als ik Enclave zou moeten reviewen zou er ook geen dik cijfer uit voortkomen.

Ik ga even op de links af, bedankt :)

8. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    OUKXBM gaf Enclave ook maar een 5,8 dus dat klopt nog steeds in verband met jou verhaal:D

En tour de france boeit me niet veel idd, maar ook als de tour de france je wel boeit is nog steeds een schijtgame. Gameplay gaat boven herkenbaarheid vandaar.

9. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ze kijken bij zo'n review vooral naar de kwaliteit van het spel en of het leuk is om te spelen. Ze proberen natuurlijk wel objectief te blijven.

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Tour de france is allang geweest, lance armstrong heeft dik gewonnen.

Deel Deze Pagina