Splintercell: Pandora Tomorrow: 2 vs 2 Duel

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Headcollector1, 8 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ok kom je nu online

2. Flupke

Flupke Terug van weggeweest

Leuk Bevonden:
    0

Ik ben om 20.35 online

3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kom wel online L2B niet , want hij moet weer GTST kijken. Wie kijkt dat nou? 8) (en is dit niet een beetje slowchat? :p)

4. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jep is goe en inderdaad dit gaat best wel lijken op chatten!!

5. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ok maar ik ga wel NL vs. DE kijken hoor jullie nie dan

6. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ok ik ben online accept ff mijn friend request ok.

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ok is gebeurd. Je hebt trouwens maar 5 penalty's. Zijn er nog mensen die willen uitdagen?

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Lol 5 Penalty's Hehe... euhm zullen we morgen een Duel hebben want
    SoulSleeper is vaak wel off en ik ben wel vaak Online bij Xbox Live (Gister dan niet Maarja :) ) ...

9. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stand tussen lionhard en clumsy ninja tegen rikkel en ik. 2-2.
    Dus het moet nog afgemaakt worden. Ik en darkpunker nl want die kwam gisteren niet opdagen en ik zou eigenlijk met hem spelen.
    Opnieuw dus. Kies jullie map EN MODE. En wij kiezen een map EN MODE. Vrijdag 20:00.

1 persoon vindt dit leuk.
  10. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1

"Ik zei nog tegen jou.. Ïk kan pas na 8 uur!"

11. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wij kiezen Mount hospital SABOTAGE. Dus jullie hebben de tijd om te oefenen tot vrijdag. Good luck. Jullie map.

12. Lionhard

Lionhard Guest

hahaha pleur op...

ik ga niet weer met jouw spelen... je hebt je kansen gehad.. ik heb het helemaal gehad met jullie...
    wij hadden een game gehost en toen rikkel binnekwam werd er meteen gescholden...
    we werden de hele tijd rondgecommandeerd van doe dit doe dat nee niet die map...

en toen wilde jullie ook nog en de gamemode sabotage gaan doen... wat wij nog nooit gedaan hadden.. geen probleem.. maar op ranking?

Ik heb al aardig wat meegemaakt op live maar zo ben ik nog nooit behandeld en wens dat dat ook niet meer gebeurt..

We hebben wel even lol gehad maar dat gebeurt niet weer...
    je hebt je kansen gehad...

Ow jah je zuo ons toch neerzetten hier als cheaters en alles?

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Lionhard je zit vol met onzin. Je hebt krauser lab gespeeld, wat ik niet ken, toen zij ik kan je het off-ranking zetten, en toen launchde je de game gewoon, geen probleem want jullie mochten kiezen. We hebben toen 2 potjes gespeeld op rankin toen wij aan de beurt waren, en dan mogen wij kiezen, zij ik "doe hospital op sabotage" dat is niet commanderen maar je belofte nakomen. Toen jij dat niet wou doen begon ik te schelden omdat wij alleen de map mochten kiezen, daarom werd ik boos. En jij bent net zo stom als ik omdat je er volop in gaat met opmerkingen over major m nl's moeder, erg zwak. Ik werd door major opgebeld om te komen spelen ik wist niks van een uitdaging dus daarom ging ik ook te hard van stapel als je slim was ging je er niet op in, maar dat deed je wel met erg hard taal gebruik.

14. Flupke

Flupke Terug van weggeweest

Leuk Bevonden:
    0
    ChickStalker en ik willen tegen iedereen spelen, in iedere map, iedere mode, op ranking. kom maar op

L2B

15. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Goed gezegd. :cool:

Maar jezus het is maar een spelletje man en je gaat toch niet gelijk schelden als je ff je zin niet krijgt. Je kan toch wel ff overleggen? Ik was er niet bij, maar als ik dat lees dan is het niet goed gegaan. En Lionhard je kan toch wel winnen van hun? _0/

Edit: het is trouwens zei ik en niet zij ik ;)

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  16. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Lionhard en Clumsy Ninja. L2B en ik dagen jullie uit voor een match. Zeg jullie maar wanneer graag na 20.00, want ik eet meestal wat laat.

17. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    eurm, van wat ik weet heeft lionhard niks over major m nl's moeder gezegt :confused:
    maar dat terzijde:

Dat van die ranking uitzetten bij krausers lab was een misverstand. Wij lachden gewoon omdat Major M NL gevraagd had het aan te zetten.
    Toen launcde ik de game en tijdens het aftellen riep jij ineens dat ranking uitmoest. tsja, dan ken ik er nog weinig aan doen als die dan net begint.

Daarnaast, we zaten op jou te wachten, jij komt binnen en het eerste wat je zegt is DOE ANDERE MAP. Nou, dat is geen beste eerste indruk.

Ik sluit me ook bij lionhard aan, ik heb geen zin om nog een keer tegen jullie te spelen. En dat is niet omdat ik bang ben te verliezen, maar gewoon omdat ik geen zin heb in nog zo'n game.

18. Lionhard

Lionhard Guest

whaha deden we ook... :cool:

maar weet ik veel wat sabotage is...
    en die gast is echt raar. ik zweer het...
    kijk ik spoor soms niet maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt..

hij kwam binnen en zei: GVD GEEN KRAUSERS LAB!! ****** DIE RANKING OFF!!!
    terwijl boxxanna graag met ranking wou spelen...

en toen wij rustig en kalm zeiden dat we sabotage nog nooit gespeeld hadden en ook liever niet wouden doen.. werden we verrot gescholden..

en nu komt er weer een reactie van 1 van die 2 om zichzelf te beschermen... en ik waarschuw jullie 2.. als jullie liegen... ben je nog lang niet jarig.. en jah.. dat is een dreigement...

19. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    das zwak :p
    maarre, ik vind best hoor, maar liefst free game dan.

20. Lionhard

Lionhard Guest

xatos met jou altijd;) weetje toch ;)

met jou kennen we tenminste lachen O-)

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina